۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۴۹۱۸۵۷
رییس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی بوشهر:

امروز بیش از هر زمانی به روحیه انقلابی در بین مسؤولان نیازمندیم

رییس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: امروز این انقلاب در مسیر پرشتاب و جایگاه رفیعی قرار دارد، به همین دلیل به روحیه انقلابی نیازمند است تا بتوانیم برای نهادهای تصمیم گیر و تصمیم ساز این مسیر پر افتخار را ادامه دهیم.
جمیری نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، عبدالکریم جمیری رییس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر پیش از ظهر امروز در مراسم "انقلابیگری بر مدار وحدت و بصیرت" که با حضور جمعی از نیروهای انقلابی استان در مسجد توحید بوشهر برگزار شد مردم را مهمترین عامل در شکل گیری انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: این مردم بودند که بار تحمل، سختی ها، کمبودها و تحریم ها را به دوش کشیدند و پابرهنه و متعهد در میدان حضور پیدا کردند.

جمیری ابهت امروز ایران در صحنه بین المللی را نتیجه همین حضور عنوان کرد و ابراز داشت: این مردم عزیز در میدان نبرد با دشمن جانانه ایستادند و اگر امروز به الگویی برای عالمیان تبدیل شده اند به برکت حضور همه جانبه خودشان است؛ اگر امروز فتنه ای شکل می گیرد این مردم هستند که 9 دی را می آفرینند.

وی با بیان اینکه حق نیست کسانی که این مردم را اداره می کنند از آنها عقب باشند و به دنیا دل ببندند اظهار داشت: امروز این انقلاب در مسیر پرشتاب و جایگاه رفیعی قرار دارد، به همین دلیل به روحیه انقلابی نیازمند است تا بتوانیم برای نهادهای تصمیم گیر و تصمیم ساز بتوانیم این مسیر پر افتخار را ادامه دهیم نه اینکه سبب دغدغه خانواده شهدا، جانبازان و مردم شویم.

رییس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر به فلسفه شکل گیری جبهه مردمی اشاره کرد و ابراز داشت: این تشکل ارزشمند جبهه مردمی انقلاب اسلامی شکل گرفته تا هر کسی که دغدغه دین داری و دین مداری دارد در میدان باشد و نگذارند کسانی که جنسشان از مردم انقلابی نیست در مراکز تصمیم ساز و تصمیم گیر باشند.

جمیری ادامه داد: امروز جبهه مردمی آماده است و همه کسانی که دل در گرو این نظام دارند منتظرند و با مجامعی که در استان ها و شهرستان ها  و مرکز شکل گرفته و اختیاری که به هیأت رییسه داده اند با یک نفر به عنوان کاندیدای واحد در صحنه انتخابات حضور پیدا کنند و مردم برای همیشه نشان دهند که این انتخاب پویا است.

وی با بیان اینکه نخستین مرحله این جبهه انتخابات پیش رو است گفت: این تشکیلات باید پایدار بماند و بعد از شکل گیری دولت هم بایستی ناظر باشد و به دولت در نگاه مثبت آن کمک کند.

رییس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان بوشهر همچنین گفت: در انتخابات ریاست جمهوری نقش اساسی جبهه حمایت از کاندیداهایی است که معرفی خواهد شد اما در انتخابات شورا از فرد و یا لیست خاصی حمایت نخواهد کرد./203/833/ب1

ارسال نظرات