۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
کد خبر: ۴۹۲۰۶۷
عارف در پاسخ به رسا:

کواکبیان بدون هماهنگی با فراکسیون امید اعلام کاندیداتوری کرد

رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: مصطفی کواکبیان بدون هماهنگی با فراکسیون متبوع خود(فراکسیون امید) اعلام کاندیداتوری کرد.
محمد رضا عارف

محمدرضا عارف، رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه علنی امروز سه‌شنبه ۲۹ اردیبهشت پارلمان و در پاسخ به سوال خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا مبنی بر اینکه چرا مصطفی کواکبیان(نماینده لیست امید) کارکرد لیست امید را فقط محدود به زمان انتخابات گذشته می‌داند، گفت: باید توجه داشت که «فراکسیون امید» برآمده از لیست امید است و اکنون نیز در مجلس از انسجام خوبی برخوردار است.

وی اضافه کرد: فراکسیون امید دستاوردهای خوبی را داشته است و با انسجام بیشتر در راستای اجرای برنامه «برجام» حرکت خواهد کرد، زیرا به مردم قول داده‌ایم حرکت خود را در مجلس به صورت برنامه‌ای پیش ببریم و از سال دوم نیز در این مسیر حرکت خواهیم کرد.

عارف در پاسخ به این سوال که آیا کواکبیان با هماهنگی فراکسیون امید در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد، اظهار داشت: آقای کواکبیان بدون هماهنگی با فراکسیون امید وارد جریان ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری شد، هرچند لزومی برای هماهنگی وجود نداشت، زیرا هر فردی اختیار دارد که تصمیم‌گیری شخصی کند./۸۵۶/ 
۳۰۲/ص

ارسال نظرات