۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۴۹۲۱۴۵
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

دین بدون دانش بدترین ابزار است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: انسان بدون دین عرصه را بر دنیا تنگ می کند و دین بدون دانش در جهان یکی از بدترین ابزارها خواهد بود.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار رؤسای دانشگاه های پیام نور خراسان جنوبی اظهار داشت: انسان ها به اندازه ای از حیات علم بهره مند هستند که درک دارند و اگر کسی درکی نداشته باشد حیات نیز ندارد.

وی با بیان اینکه کسانی که از علم و درک بیشتری برخوردار هستند حیات وسیع تری دارند، گفت: علم به عنوان یک پایه است و انسان ها نیز باید برای رسیدن به خواسته های خود از طریق علم وارد شوند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه علم آموزی باید جهت دار باشد، افزود: امروز در جهان از علم انواع سوء استفاده ها را انجام می دهند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: ضرر و زیان هایی که یک فرد دانشمند می تواند وارد کند به مراتب بیشتر و خطرناک تر از یک انسان معمولی است.

وی یکی از دلایل سلب امنیت در جوامع امروزی را سلب ایمان و علم دانست و‌ ادامه داد: جایگاه دانشگاه پیام نور در بخش های قرآنی، جایگاه خوب و بسیار ارزشمند است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: انسان بدون دین عرصه را بر دنیا تنگ می کند و دین بدون دانش در جهان یکی از بدترین ابزارها خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه دین و دانش باید در کنار هم قرار بگیرد، اظهار کرد: علمی که دارای جهت است، علم مفید و خوب تلقی می شود./203/880/ب1

ارسال نظرات