۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸
کد خبر: ۴۹۲۱۷۴
آیت الله دری نجف آبادی:

قدرت جمهوری اسلامی ایران مرهون نیروهای مسلح است

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران قدرت اول منطقه است، گفت: این قدرت با ارزش ایران اسلامی به برکت راهبری های حکیمانه امام راحل، مقام معظم رهبری، وحدت و یکپارچگی ملت و جانفشانی های نیروهای مسلح به دست آمده است.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک پیش از ظهر امروز 29 فروردین ماه در آیین رژه گرامیداشت روز ارتش در مرکز آموزش پدافند هوایی حضرت علی اکبر(ع) اراک، گفت: نیروهای مسلح با هوشیاری و برنامه ریزی در برابر توطئه های شوم دشمنان و بدخواهان نظام نقش آفرینی و مقابله کنند.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران قدرت اول منطقه است، گفت: این قدرت با ارزش ایران اسلامی به برکت راهبری های حکیمانه امام راحل، مقام معظم رهبری، وحدت و یکپارچگی ملت و جانفشانی های نیروهای مسلح به ویژه ارتشیان غیرتمند به دست آمده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به دوران 8 سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی، ابراز داشت: ارتش غیور جمهوری اسلامی ایران در روزهای نخست جنگ تحمیلی وفاداری خود را نسبت به به ملت ایران اسلامی ثابت کردند و امروز مردم نیز با تمام وجود پشتیبان این نیروی انقلابی هستند.

ایران اسلامی نماد مردم سالاری دینی

امام جمعه اراک پشتیبانی و حمایت از رهبر معظم انقلاب و پیروی از مطالبات ایشان را رمز حفاظت از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی از آرمان های امام راحل و تجهیز خود به سلاح تقوا توانست دشمن بعثی را از کشور بیرون رانده و اجازه دست درازی به خاک میهن را به آنها ندهند.

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه ایران اسلامی به رهبری مقام معظم رهبری به عنوان نماد مردم سالاری دینی در همه جای دنیا شناخته شده است، گفت: ملت همیشه در صحنه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید برای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی پشتیبانی و حمایت همه جانبه از ولایت فقیه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به اینکه هدف دشمنان نظام اسلامی در جنگ تحمیلی، تجزیه کشور و براندازی نظام بود، اظهار داشت: امروز نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران باید با ابداعات و افزایش توان نظامی، جایگاه خود را روز به روز در بین قدرت های نظامی دنیا مستحکم تر کند.

انتخابات در نظام جمهوری اسلامی به معنای گردش نخبگان است

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران را به معنای گردش نخبگان دانست و اظهار داشت: منتخب این فرایند باید بر اساس راهبردها و آرمان های نظام اسلامی، مطالبات مقام معظم رهبری و مصلحت ملت شهید پرور ایران گام بردارد.

شایان ذکر است، 29 فروردین ماه از سوی امام خمینی(ره) به عنوان روز ارتش نامگذاری شده است./202/842/ب1

ارسال نظرات