۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۴۹۳۵۴۸
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

رییس جمهور آینده مشکلات مردم را حل کند

سردار معروفی گفت: باید با بصیرت و روحیه انقلابی شخصیتی اصلح را انتخاب کنیم که آرمان پیامبر را بداند و در راه آن بایستد و مشکلات مردم را حل کند.
معروفی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان شب گذشته در جشن مبعث پیامبر که در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد گفت: اولین هدف پیامبر انقلاب ارزش‌ها بود.

وی ادامه داد: رسول اکرم در زمانی که ارزش‌های انسانی جایگاهی در جامعه نداشت با بعثت خود خرافات را از بین برد.

سردار معروفی اهداف بعثت پیامبر را برشمرد و بیان کرد: تربیت انسان‌ها و رساندن به مقام عبودیت، تحکیم وحدت انسانها با ریسمان محکم نبوت، واسطه فیض الهی، ترویج فضائل اخلاقی و ایجاد و توسعه عدالت اجتماعی از جمله اهداف ایشان بود.

وی انقلاب اسلامی را معجزه قرن دانست و اظهار داشت: انقلاب ما که به وسیله امام، پیامبرگونه رهبری شد دارای سرچشمه ای بنام وحی و بعثت بوده و استمرار رسالت پیامبر و مایه فخر انبیا و اولیا است.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان عنوان کرد: باید خدا را ستود که حیات ما را در زمان تجدید اسلام ناب محمدی قرار داد که این حیات برای ما حیات طیبه است.

وی با اشاره ظهور گروه‌های تکفیری در منطقه گفت: امروز در منطقه دعوای اندیشه ناب پیامبر و اسلام آمریکایی است که به سرکردگی کشورهای فرامنطقه ای مانند آمریکا و انگلیس و نیز کشورهای مرتجع منطقه مدیریت می‌شود.

سردار معروفی ابراز داشت: ما باید با پیروی از دستورات پیامبر و قرآن و نیز با تبعیت از امامین انقلاب همراه با هوشیاری و بصیرت از پیچ تاریخی گذر کنیم و سرنوشت انقلاب را به بخوبی رقم بزنیم تا آیندگان ما قضاوت خوبی نسبت به ما داشته باشند.

وی با تأکید بر حفظ وحدت خاطرنشان کرد: ما با نزدیکی قلوب خود شاهد سرازیری نعمت‌ها خواهیم بود؛ یکی از مصادیق این نعمت‌ها انتخابات است؛ باید با بصیرت و روحیه انقلابی شخصیتی اصلح را انتخاب کنیم که آرمان پیامبر را بداند و در راه آن بایستد و مشکلات مردم را حل کند./۲۰۳/۸۳۱/ب۱

ارسال نظرات