۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۲
کد خبر: ۴۹۳۹۰۹
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار قم:

صيانت از فرهنگ غني دفاع مقدس، نيازمند اهتمام ويژه است

معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استاندار قم با تأكيد بر اهميت تلاش براي ثبت و ضبط فرهنگ و تاريخ دفاع مقدس، اين مهم را نيازمند اهتمام ويژه همه دستگاه ها و نهادهاي فرهنگي و تبليغي دانست.
جمالی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومي استانداري قم، احد جمالي در جلسه ستاد بزرگداشت سي و پنجمين سالروز حماسه سوم خرداد، كه با حضور اعضاي اين ستاد و در محل استانداري برگزار شد، با گراميداشت ياد و خاطره شهداي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس، بر لزوم تبيين آثار و دستاوردهاي حماسه دفاع مقدس براي نسل هاي آينده تاكيد كرد.
وي با اشاره به ايثار و جانفشاني رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس، آزاد سازي خرمشهر در عمليات بيت المقدس را نمونه اي از رشادت هاي فرزندان اين مرز و بوم برشمرد و گفت: اين پيروزي بزرگ با ايمان و توكل و در سايه امدادهاي الهي به دست آمد.
معاون استاندار قم از دوران دفاع مقدس به عنوان يكي از ناب ترين دوران هاي تاريخ معاصر و الگويي براي آيندگان نام برد و با تأكيد بر ضرورت تلاش و برنامه ريزي براي معرفي، تبيين و انتقال صحيح فرهنگ غني اين دوران افزود: اسناد، خاطرات و وقايع فرهنگ عميق و غني دفاع مقدس بايد به خوبي ثبت و ضبط شود.
جمالي با تأكيد بر لزوم مشاركت و همكاري جمعي در زمينه پاسداشت حماسه سوم خرداد تصريح كرد: دستگاه ها و نهادهاي استان علاوه بر برنامه هاي انفرادي، با محوريت اداره كل بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس نيز برنامه ها و اقدامات مشاركتي خوبي را در دستور كار خواهند داشت.
وي همچنين با اشاره به در برگزاري انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري و پنجمين دوره شوراهاي اسلامي در 29 ارديبهشت ماه جاري، اين دو انتخابات را از ابعاد مختلف ملي و بين المللي حائز اهميت براي نظام دانست و گفت: اميدوارم با حضور و مشاركت پرشور مردم عزيز و فهيم كشورمان، شاهد خلق حماسه بي نظير ديگري براي نظام اسلامي باشيم./۸۷۲/د102/ی

ارسال نظرات