۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۴۹۳۹۸۱
فرمانده هوافضای سپاه:

اگر نگاهمان به غرب باشد باید کاسه گدایی دست بگیریم

سردار حاجی‌زاده گفت: اگر نگاهمان به غرب باشد، باید کاسه گدایی دست بگیریم و دائما عقب نشینی کنیم که در این صورت تحریم ها بیشتر می شود.
امیرعلی حاجی زاده

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار امیرعلی حاجی زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در همایش بزرگداشت سردار شهید حسن شفیع زاده، فرمانده توپخانه سپاه که در مصلای اعظم امام خمینی(ره) تبریز برگزار شد، اظهار داشت: ملت ایران با دستانی خالی مقابل استکبار جهانی که پشتیبانی صدام بود، ایستادگی کردند.

وی با بیان این‌که بلوک شرق و غرب و تمامی کشورهای مرتجع عرب در برابر ملت ایران صف آرایی کردند، اما نتوانستند حتی یک وجب از خاک کشور را اشغال کنند، خاطرنشان کرد: رهبری حکیمانه امام خمینی(ره)، انسجام ملت ایران و فرماندهانی شجاع، سه ضلع مثلث پیروزی ما در برابر دشمن بود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان این‌که افرادی از جنس شهید شفیع زاده توطئه دشمنان را ناکام گذاشتند که هنوز زوایای پنهان آن اشکار نشده است، تصریح کرد: آنچه مسلم است؛ اگر تکیه ملت برخدا نبود ما شکست را تجربه می کردیم؛ نباید به سادگی از کنار جنگ تحمیلی گذشت.

حاجی‌‌زاده با اشاره به این‌که تجربه‌های کسب شده در دوران دفاع مقدس منجر به پیشرفت نظام در عرصه های مختلف شد، گفت: این جنگ بود که ارتش و سپاه را مجهز کرد و مدیریت شهدا، تهدید را تبدیل به فرصت کرد؛ البته دشمنان پس از پایان جنگ وارد جنگ فرهنگی و اقتصادی و نفوذ شدند.

وی ادامه داد: پیشرفت های نظامی کشور بعد از دوران دفاع مقدس، به قدری گسترده و عظیم است که دشمنان را از هرگونه تفکر تجاوزکارانه منع کرده است، امروز مردم تنها بخشی از موفقیت های نظامی را اطلاع دارند و همین مسأله عالم بازدارنده در مقابل تجاوز نظامی استکبار بوده است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران با بیان این‌که امروز نیروهای مسلح توانسته‌اند به فناوری های پیچیده موشکی دست پیدا کنند، افزود: قبل از برجام گفته می شد، اگر ایران با غرب توافق نکند جنگ می شود؛ بعد از برجام نیز برخی مسؤولان گفتند؛ برجام سایه جنگ را کنار زد؛ این یک دروغ و توهین بزرگ است و برجام حتی توان حفظ خودش را ندارد.

حاجی زاده ادامه داد اینکه بگویند برجام سایه جنگ را دور کرده؛ توهین به شهدا، ارتش، سپاه و بسیج است؛ به مردم آدرس غلط ندهید. اگر بنا باشد مشکل اقتصاد و تولید حل شود؛ این کار هزاران برابر ساده تر از فناوری پیچیده نظامی است. دلیل نرسیدن ایران به تراز اول منطقه در اقتصاد عدم وجود مدیریت جهادی است.

وی تصریح کرد: اگر نگاهمان به غرب باشد؛ باید کاسه گدایی دست بگیریم و دائما عقب نشینی کنیم که در این صورت تحریم ها بیشتر می شود؛ در حمله آمریکا به سوریه اگر احتمال ذره ای پاسخ متقابل را می دادند؛ این کار را نمی کردند. روش آمریکایی ها قمپز در کردن است که از عثمانی ها یاد گرفته اند.

فرمانده هوافضای سپاه ادامه داد: چرا باید از آمریکا ترسید، الان سر و صدای رفتن به کره شمالی را می شنوید اما واقعی نیست و برمی گردند؛ تهدیدات آمریکا فقط برای کسانی است که پاسخ ندهد و خلع سلاح شده باشد؛ ولی ایران قطعا پاسخ هر حرکتی را خواهد داد./935/۲۰۲/ب2

 

ارسال نظرات