۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۴۹۴۰۳۵
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه:

اشتباه محاسباتی نخبگان از برنامه‌های دشمن است

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشور پس از انقلاب اسلامی نشانه‌هایی از عظمت تمدن اسلامی و توانمندی‌های آن را آشکار کرده است.
سردار جوانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، سردار یدالله جوانی، مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت روز بسیج فرهنگیان در گلستان شهدای اصفهان، با بیان اینکه نیروی مقاومت بسیج با شهدا گره خورده است، گفت: بسیجی یعنی نیرویی که همیشه آماده و در صحنه است تا از ارزش‌ها دفاع کند، شهدا مصداق بارز این حقیقت هستند.

معلمان وظیفه مهم روشنگری نسل آینده را بر عهده دارند

سردار جوانی خاطرنشان کرد: امروزه معلمان و دبیران به عنوان تربیت کنندگان نسل‌های آینده کشور وظایف سنگینی برعهده دارند، روشنگری، بصیرت افزایی، هدایت نسل جوان، مقابله با انحرافات و ترسیم مسیر حقیقت برای کسانی که به دنبال حقیقت هستند از مهمترین وظایف معلمان است.

وی با اشاره به فرمایش امام خمینی پیرامون اینکه معلمی شغل انیبا است، تصریح کرد: راه انبیا با دشواری‌ها و مشکلات بسیاری همراه بود، هرکدام از پیامبران الهی در مسیری که داشتند مشکلات و سختی‌های بسیاری را تحمل کردند و با موانع بسیاری مواجه بودند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تأکید بر لزوم آشنایی معلمان با نقاط راهبردی انبیا و استفاده به روز و مناسب با شرایط از این راهبردها، عنوان کرد: انقلاب اسلامی حرکتی برای رسیدن به بندگی خدا بود و نقش معلمان در مسیر مقابله با طاغوت تربیت نیروی انقلابی است تا بتواند خدعه‌های دشمن را برملا کند، معلمان باید در کنار تدریس دروس بندگی خدا و ایستادگی در برابر طاغوت و استکبار را به دانش آموزان یاد بدهند.

پیشرفت کشور سبب عصبانیت دشمن شده است

وی با اشاره به عصبانیت دشمنان از انقلاب اسلامی، اظهار کرد: علت اینکه دشمنان از ما عصبانی هستند گام‌های بلند ملت ایرانی با وجود همه توطئه‌ها و دشمنی‌ها است، این پیشرفت‌ها و دستاوردهای کشور پس از انقلاب اسلامی نشانه‌هایی از عظمت تمدن اسلامی و توانمندی‌های آن را آشکار کرده است، دشمنان نگران این هستند که نظام مقدس اسلامی تبدیل به یک الگوی جهانی شود.

سردار جوانی با بیان اینکه معاون وزیر امور خارجه آمریکا اعتراف می‌کند ایران تبدیل به یک قدرت بین المللی و یکی از چهار قدرت برتر جهان شده است، به ذلت و حقارت نظام سلطنت شاهنشاهی اشاره کرد و گفت: در زمان طاغوت ما تأمین کننده منافع بیگانگان بودیم در حالی که امروز عمق راهبردی نیروی دریایی ما تا خلیج عدن و سواحل مدیترانه رسیده و دشمن با توجه به ظرفیت جهان اسلام نگران تبدیل ایران به یک قدرت برتر بین ‌المللی است.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: یکی از افتخارات ملت ما این است که هیچ دشمنی توان پرتاب یک گلوله هم به سوی کشور ما ندارد،  دشمنان تلاش می‌کنند برای انحراف جامعه از مسائل مهم و اصلی، همه دشمنان جنگ با ایران را به نفع خود نمی‌دانند اما تلاش می‌کنند با مطرح کردن گزینه‌های روی میز مردم را دچار سردرگمی کنند و موجب اشتباهات محاسباتی بین مردم و به ویژه نخبگان شوند.

وی با اشاره به تلاش دشمن در نفوذ فرهنگی و ایجاد انحرافات در حوزه فرهنگی، تصریح کرد: دشمنان تلاش می‌کنند برای تحریف امام خمینی و می‌خواهند امام و راه امام را به نحوی دیگر معرفی کنند تا حتی امام را لیبرال جلوه دهند.

 دانش اموزان سرتاسر جهان امام خمینی را می‌شناسند

سردار جوانی با بیان اینکه نوجوانان و دانش اموزان سرتاسر جهان امام خمینی را می‌شناسند، اظهار کرد: امروز دشمنان حتی برای مهدهای کودک ما هم برنامه ریزی کرده‌اند، معلمان باید پروژه نفوذ را در سطوح مختلف برای دانش آموزان به خوبی تبیین کنند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسدان انقلاب اسلامی، عنوان کرد: دشمنان ملت ایران و کشور ایران را ضعیف و در محدودیت و محرومیت می‌خواهند، تمام تلاش استکبار جهانی بر این است که قابلیت‌های کشور از بین برود، ایجاد تحریم‌ها در حوزه‌های مختلف به بهانه‌های مختلف در همین راستا است.

وی با بیان اینکه مداکره با آمریکا در مسائل منطقه سمی مهلک است، انقلابی‌گری معلمان رایکی از دلایل جدا شدن کشور از آمریکا  نجات از دست آمریکا دانست و تصریح کرد: دشمنان تلاش می‌کنند تا روحیه انقلابی را از مردم به ویژه نسل جوان بگیرد، مشکلات که در کشور شاهد آن هستیم واقعیت دارند ولی علت آن انقلابی‌گری نیست اما دشمنان تلاش می‌کنند تا انقلاب اسلامی را مقصر این مشکلات نشان دهند.

حضور حداکثری نشان دهنده وحدت ملت است

سردار جوانی، روحیه و تفکر انقلابی را عامل موفقیت کشور و مسؤولان کشور عنوان کرد و افزود: شرکت در انتخابات از جمله مسائلی است که نشان می‌دهد ملت ایران حق تعیین سرنوشت خود را دارد، از همان ابتدای انقلاب اسلامی امام خمینی با همه‌پرسی قانون اساسی در گام نخست سبب شد تا مردم مستقیم و غیرمستقیم مسؤولان کشور را انتخاب کنند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تأکید بر لزوم شرکت حداکثری در انتخابات، انتخاب درست و هوشمندانه را عاملی مهم در خنثی سازی تحرکات دشمنان دانست و اظهار کرد: افزایش مشارکت مردم در انتخابات، نشان دهنده وحدت و انسجام ملی است، یک رئیس‌جمهور برخاسته از رأی حداکثری بهتر در مقابل دشمنان خواهد ایستاد.

وی با بیان اینکه معلمان باید ملاک‌های انتخاب صحیح را تبیین کنند تا نتیجه آن گره‌گشایی از مشکلات مردم و افزایش عزت و استقلال باشد، گفت: در عرصه رقابت‌ها کاندیداها تمرکز کنند که چگونه می‌خواهند از استعدادها و توانمندی‌های داخلی استفاده کنند و در جامعه شور و نشاط پدید آورند تا بر یأس و ناامیدی دشمن افزوده شود./201/1304/ب1

ارسال نظرات