۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۸
کد خبر: ۴۹۴۱۴۵
فرمانده سپاه همدان:

حامیان فتنه نزد مردم جایگاهی ندارند

سردار ابوحمزه گفت: کسانی که حامیان فتنه ۸۸ بودند بدانند که در پیش مردم هیچ جایگاهی ندارند و مزدم از حامیان فتنه استقبال نخواهند کرد و گروه های فعال جامعه بهتر است برای سخنرانی از حامیان فتنه دعوت نکنند.
ابوحمزه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، سردار غلامعلی ابو حمزه فرمانده سپاه همدان امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه با اشاره به وظایف سپاه پاسداران اظهار داشت: حراست از نظام اسلامی از وظایف ذاتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بنا بر سیاست های کلی انتخابات که به وسیله رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده است حضور همه نیروهای نظامی، سازمان ها و ارگان ها در انتخابات ممنوع است و کسی که از این قوانین تخطی کند باید مورد برخورد قرار گیرد.

فرمانده سپاه همدان گفت: افراد طرفدار نامزدها باید اجازه دهند که مردم خود نامزدخود را انتخاب کنند و باید به رای و نظر مردم احترام گذاشت.

وی در ادامه با بیان این که باید بعد از انتخابات رقابت باید به رفاقت مبدل شود، گفت: مردم با حضر گسترده خود در انتخابات برگ زرین دیگری را در تاریخ انتخابات این کشور رقم خواهند زد.

سردار ابوحمزه گفت: مردم باید با توجه به معیارهای نامزد اصلح با بررسی عمکرد گذشته و حال افراد و موضوعاتی مانند انقلابی بودن، تبعیت از ولایت و برنام های آنان نامزد اصلح را انتخاب کنند.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: شورای نگهبان افرادی را تایید کرده است که صالح هستند و مردم باید بدانند که گزینه اصلح را با بحث و بررسی بدست آورند و انتخاب کنند.

فرمانده سپاه همدان گفت: مردم باید در انتخابات افرادی را انتخاب کنند که اهل تجملات نبوده و و ساده زیست باشند و افرادی باشند که برای حل مشکلات کشور نگاهشان به داخل باشد.

وی ابراز داشت: برخی مسؤولان استان چند روز پیش برای دست بوسی پیش سران فتنه رفته اند و تباید به رفتار خود افتخار کنند چرا که این افراد نالایق در برابر نظام و ولایت ایستادند.

سردار ابوحمزه گفت: برخی افراد حام فتنه در سفرهای اخیر به استان همدان با زیر سوال بردن صحت انتخابات آب به آسیاب دشمن می ریزند و این در حالی که صحت انتخابات ما در دوره های مختلف به اثبات رسیده است.

وی افزود: کسانی که حامیان فتنه ۸۸ بودند بدانند که در پیش مردم هیچ جایگاهی ندارند و مزدم از حامیان فتنه استقبال نخواهند کرد و گروه های فعال جامعه بهتر است برای سخنرانی از حامیان فتنه دعوت نکنند.

فرمانده سپاه همدان با اشاره به برخی افراد که هم دم از ولایت می نند و هم از فتنه گران دیدار می کنند، گفت: سران فتنه ممنوع التصویر و ممنوع الخروج هستند و کسانی که به دیدار انها می روند باید موضع اصلی خود را مشخص کنند./۹۷۹/۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات