۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۴۹۴۲۸۰
معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه خوزستان:

اقدامات فرهنگی غیرجهادی نتیجه بخش نیست

حجت الاسلام فرهادی نژاد با بیان اینکه قرارگاه فضای مجازی در دولت کنونی اقدامات و تحرکات کمی از خود نشان داد، گفت: اقدامات فرهنگی غیرجهادی نتیجه بخش نیست و مسؤولان فرهنگی دولت آینده باید روحیه جهادی داشته باشند.
قرارگاه فرهنگی

حجت ‌الاسلام مرتضی فرهادی ‌نژاد، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به جنگ، تهاجم و شبیخون فرهنگی صورت گرفته علیه نظام اسلامی، ابراز داشت: ضرورت فرهنگ در جامعه همچون هوا برای تنفس است که در صورت نبود آن زندگی مختل خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان با اشاره به هدف قرار گرفتن فرهنگ ایرانی ـ اسلامی، اظهار داشت: دولت و سایر نهادهای دولتی برای مقابله با چنین تهاجمی متحد و مسلح شوند و قرارگاه فضای مجازی در دولت آینده فعال تر شود؛ چرا که این قرارگاه در دولت کنونی اقدامات و تحرکات کمی از خود نشان داد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه فضای مجازی بسیار مهم و تأثیرگذار است، خاطرنشان کرد: فرهنگ ایرانی و اسلامی باید در کنار یکدیگر باشند و از دست دادن آنها نابودی ایران و اسلام را در پی خواهد داشت و حرکت جهادی برای مقابله با تهاجمات فرهنگی ضروری و نیاز اصلی جامعه است.

حجت الاسلام فرهادی نژاد با اشاره به اینکه جنگ فرهنگی نیازمند شهید است، افزود: ان شاءالله این مبارزه فرهنگی با پیروزی اسلام و ایران اسلامی خاتمه یابد و قطعا تفکر و دغدغه فرهنگی در میان اعضای دولت، تحول و پیشرفت فرهنگی را در جامعه به بار خواهد داشت.

وی بی توجهی فرهنگی را مانعی در برابر اقدامات فرهنگی عنوان کرد و گفت: اقدامات فرهنگی غیرجهادی نتیجه بخش نیست؛ چرا مشکلات اقتصادی و تأثیرپذیری از تهدیدهای نظامی در اثر خلأ فرهنگی در جامعه به وجود می آید و تقویت جبهه فرهنگی مقابله ها را ساده تر خواهد کرد.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خوزستان با بیان اینکه مسؤولان فرهنگی دولت آینده باید روحیه جهادی داشته باشند، خاطرنشان کرد: ایجاد حالت تهاجمی در حوزه فرهنگ و تحول فرهنگی باید نگاه مدیران فرهنگی باشد؛ زیرا اکنون حوزه فرهنگ در لاک تدافعی قرار دارد./9456/۳۰۲/ب۲

ارسال نظرات