۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۴
کد خبر: ۴۹۵۰۰۰

دیدار استاندار و ائمه جمعه قم با علمداران حماسه در روز جانباز

همزمان با ولادت قمر بنی هاشم (ع) و روز جانباز دیدار با جانبازان سرافراز استان قم با حضور ائمه جمعه، استاندار قم، مدیرکل، معاونان و مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در شهر، بخش ها و روستاهای استان آغاز شد.
روز جانباز

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، در روز بزرگداشت جانباز و به منظور پاسداشت مقام شامخ جانبازان دیدار با 21جانباز سرافراز هشت سال دفاع مقدس در قم در حال انجام می باشد.  
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران قم، ضمن برنامه ریزی صورت گرفته در این روز با حضور استاندار قم، ائمه جمعه آیت الله حسینی بوشهری و آیت الله اعرافی با حضور در منازل جانبازان از مقام شامخ خانواده معظم جانبازان این اسوه های صبر و ایثار و استقامت تقدیر می کنند.
رؤسای مناطق یک و دو بنیاد شهید وامور ایثارگران استان و معاونان بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم نیز با حضور در بخشهای استان به همراه ائمه جمعه بخشهای پنج گانه قم و مناطق مختلف شهر قم با جانبازان معظم دیدار نموده و از مقام شامخ جانبازان تجلیل کردند.

استاندار قم در ديدار مهدي جعفري و جواد بلنديان از جانبازان 70 درصد جنگ تحميلي، تداوم انقلاب اسلامي را نتيجه ي استقامت و از خودگذشتگي اين عزيزان دانست.
صادقي ادامه داد: تحقق بسياري از اهداف نظام اسلامي و دولت خصوصا توافق هسته اي ايران و كشورهاي عضو 1+5 به پشتوانه ي مردم و ايثارگران است.
نماينده عالي دولت در استان با اشاره به توجه خاص دولت تدبير و اميد به مشكلات و دغدغه هاي معنوي و مادي خانواده هاي ايثارگران خاطرنشان كرد: حل مشكلات اين عزيزان همواره در دستور كار مسئولان بوده است.
استاندار قم افزود: مسئولين تنها با عملكرد خود به مردم مي توانند از خودگذشتگي ايثارگران را جبران کنند./۸۷۲/د102/ی

 

ارسال نظرات