۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۷
کد خبر: ۴۹۵۰۰۹
در روز جانباز؛

فرماندهی انتظامی قم با مدیرکل بنیاد شهید دیدار کرد

همزمان با روز جانباز فرماندهی انتظامی استان قم ضمن حضور در بنیاد شهید وامور ایثارگران با مدیرکل آن دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
بنیاد شهید

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امورر ایثارگران استان قم، سردار مجتبایی به همراه معاونان حوزه های مختلف با حضور در دفتر مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران ضمن گرامی داشت اعیاد شعبانیه و این روز بزرگ، جانبازان را اسوه های صبر و ایثار و پایداری دانست که همچنان با روحیه جهادی در صحنه های مختلف مشغول خدمت رسانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.
 وی روز جانباز را فرصتی برای تجلیل و تکریم از رشادتها و دلیرمردی های ایثارگرانی دانست که برای دفاع از ارزشها ، ناموس و ایران اسلامی جان، اعضا و جوارح خویش را تقدیم نمودند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این دیدار ضمن تقدیر از اقدام فرماندهی انتظامی در تجلیل از مقام جانبازان افزود:  جانبازان در دوران هشت سال دفاع مقدس گوش به فرمان ولایت در جبهه های حق علیه باطل حضور یافتند و امروز نیز ولایت مدارانه در راستای تعالی نظام اسلامی و مقابله با دشمنان پشتیبان نظام اسلامی و ولایت فقیه هستند و در صحنه های انقلاب اسلامی حضور دارند.
 هاشمی تاکید کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری جانبازان هنوز در ميدان مقاومت و ايستادگى هستند و مبارزه‌ى آنها ادامه دارد . جانبازان و خانواده شهدا سرمایه های نظام اسلامی هستند و در ادامه رسالت عاشورایی خویش مدافع ارزشها و عزت این کشور می باشند.
همچین در این روز جمعی از مسوولان و مدیران و نیروهای نظامی برای گرامیداشت روز جانباز در بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم حضور یافتند./۸۷۲/د103/ی

ارسال نظرات