۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷
کد خبر: ۴۹۵۲۵۶
آیت الله اعرافی:

جانبازان روحانی مایه افتخار حوزه هستند

مدیر حوزه های علمیه کشورگفت: حضور جانبازان معظم در حوزه های علمیه و تلاش برای کسب علوم دینی مایه مباهات و افتخار حوزه های علوم اسلامی می باشد.
آیت الله اعرافی آیت الله اعرافی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور در طرح علمداران حماسه به همراه مدیرکل بنیاد قم با حضور در منزل جانبازان استان حضور یافت و‌ با آنها دیدار و گفت‌و‌گ. کرد.

وی در دیدار با دو نفر از جانبازان روحانی هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: جانبازان انسانهای وارسته ای هستند که در راه احیای دین و اعتلای کلمه الله در جبهه های حق علیه باطل حضور یافتند و با تقدیم جان، اعضا و جوارح خویش از ارزشها دفاع نمودند.

مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور تاکید کرد: زمانی سنگر ایثارگران جبهه های حق علیه باطل بود و مقابله با دشمنان اسلام در جنگ سخت و امروز جبهه مقابله با دشمن همین سنگر علم و دانش و نشر فرهنگ اسلامی و شناخت علوم دینی و تبلیغ آن در بین نسلها ی انقلاب اسلامی است. که ایثارگران در این عرصه نیز حضوری فعالانه دارند.

وی ادامه داد: ملت ایران همواره مدیون ایثار و گذشت و صبر این عزیزان بر رنجهای مجروحیت است وفاداری ایشان و پایداری آنان بر ارزشها و دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی موجب تضعیف و ناکامی دشمنان شده است .

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران نیز در این دیدار ضمن گرامی داشت روز جانباز افزود: جانبازان اسوه های ایثار و ولایت مداری ،‌شجاعت و دلیرمردی هستند انسانهای با بصیرتی که درس ایثار و ولایت مداری را از علمدار کربلا گرفتند .

 هاشمی افزود: امروز به مناسبت گرامی داشت روز جانباز و تکریم مقام جانبازان با حضور ائمه جمعه به نمایندگی از مقام معظم رهبری امام خامنه ای از تعدادی از جانبازان به نمایندگی از جانبازان استان دیدار صورت گرفت./۸۷۲/د۱۰۲/ج

ارسال نظرات