۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۳
کد خبر: ۴۹۵۲۹۸
امام جمعه بابل:

خدمت صادقانه و خالصانه به مردم هدف کاندیداها باشد

حجت الاسلام والمسلمین روحانی گفت: حفظ ارزش ها با محورهای معین شده از سوی رهبری و خدمت صادقانه و خالصانه به مردم به ویژه طبقه محروم کشور باید محور سخنان کاندیداها باشد.
امام جمعه بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی روحانی، امام جمعه بابل شب گذشته در دیدار جمعی از نیروهای انقلابی شهرستان بابل با اشاره به اهمیت انتخابات و مشارکت بالای مردم در آن، گفت: انتخابات نماد مردم سالاری دینی و حضور مردم در صحنه محسوب می شود و دشمنان بر روی میزان مشارکت در انتخابات جدای از نتایج آن حساب ویژه ای باز می کنند.

وی مهمترین کارکرد و تلاش مجموعه نیروهای انقلابی را برای افزایش مشارکت مردم عنوان کرد و افزود: میزان بالای مشارکت مردم در انتخابات موجب افزایش تراز کشور در عرصه های بین المللی می شود.

تولیت مدرسه علمیه خاتم الانبیا(ص) بابل با بیان این مطلب که حضور مردم در انتخابات اقتدار ملی را سبب می شود، تاکید کرد: مشارکت مردم در انتخابات باید یک مشارکت آگاهانه و بر اساس بصیرت باشد و خوشبختانه مردم ایران مردمی با بصیرت هستند.

وی افزود: مردم ایران پشتوانه بزرگ انقلاب و نظام اسلامی محسوب می شوند و این حضور گسترده بود که موجب رفع بسیاری از مشکلات و خنثی کردن توطئه های دشمنان شد.

حجت الاسلام والمسلمین روحانی با تاکید بر این نکته که بزرگترین آسیب و خطر برای یک نظام کاهش میزان حمایت مردمی از آن است، خاطرنشان کرد: باید با افزایش بصیرت و آگاهی مردم موجب مشارکتی فعال و با بصیرت در انتخابات شویم و این موضوع دغدغه اصلی مجموعه دلسوزان نظام اسلامی در انتخابات گردد.

وی معرفت و شناخت کاندیداها را از عوامل مهم انتخابی آگاهانه عنوان کرد و ادامه داد: مناظره های انتخاباتی و بیان دیدگاه های کاندیداها در رسانه ملی موجب شناخت بیشتر مردم می شود و شفافیت را بیشتر می کند.

امام جمعه بابل با بیان این مطلب که نباید مناظره ها و تقابل دیدگاه های مختلف در کشور تنها منحصر به ایام انتخابات شود، تصریح کرد: باید دست کم در طول سال شاهد چندین مناظره در خصوص عملکرد ها و دیدگاه های جریان های مختلف کشور باشیم تا شاهد حالت های انفجاری در جامعه پس از مناظره های کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری نشویم و پذیرش این مسائل با ظرفیت سازی های مناسب صورت گیرد.

وی تاکید کرد: کاندیداهای انتخابات باید خطوط قرمز و مصالح نظام را در انتخابات در نظر بگیرند و انصاف را در بیان دیدگاه های خود رعایت کنند.

حجت الاسلام و المسلمین روحانی خواستار دفاع از ارزش ها از سوی کاندیداهای ریاست جمهوری شد و گفت: بیان مطالبی خلاف ارزش های اخلاقی و مبانی انقلاب موجب روی گرداندن مردم از این کاندیدا می شود و مردم در مقابل مطالب ناشایست و خلاف واقع با رای خود پاسخ محکمی می دهند.

وی افزود: حفظ ارزش ها با محورهای معین شده از سوی مقام معظم رهبری و خدمت صادقانه و خالصانه به مردم به ویژه طبقه محروم کشور باید محور سخنان کاندیداها باشد./۲۰۲/۱۳۱۳/ب۱

ارسال نظرات