۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۲
کد خبر: ۴۹۵۳۰۳

کارگاه های آموزشی «نماز» و «مهدویت» در بندرعباس برگزار شد

 کارگاه های آموزشی «نماز» و «مهدویت» ویژه ائمه جماعات کانون های فرهنگی هنری مساجد و مبلغان طرح هجرت و مستقر استان هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.
مهدویت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، کارگاه های آموزشی «نماز» و «مهدویت» ویژه ائمه جماعات کانون های فرهنگی هنری مساجد و مبلغان طرح هجرت و مستقر استان هرمزگان با حضور حجت الاسلام احمد پهلوانی، مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد هرمزگان و حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در بندرعباس برگزار شد.

این کارگاه ها به همت دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان و با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان و با حضور بیش از 100 نفر در سالن اجتماعات اداره کل منابع طبیعی برگزار شد.
 
حجت الاسلام احمد پهلوانی، مسؤول دبیرخانه کانون های مساجد هرمزگان در حاشیه برپایی این کارگاه ها، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، ارتقای سطح دانش و آگاهی مبلغان در رابطه با موضوعات مهم فرهنگ مهدویت و نماز و پاسخگویی به شبهات مطرح شده در این حوزه ها را از اهداف این برنامه برشمرد.
 
در این کارگاه های دو روزه شرکت کنندگان با مباحثی همچون «شیوه های انتقال معارف مهدوی» و «شیوه های جذب نوجوانان و جوانان به نماز» زیر نظر حجت الاسلام محمدرضا فوادیان از اساتید مرکز تخصصی مهدویت و حجت الاسلام فروتن از مرکز تخصصی نماز آشنا شدند.
 
علاوه بر برگزاری این کارگاه ها، نشست های بصیرت افزایی پیرامون موضوعات مهدویت و نماز طی هفته جاری در سطح برخی از مدارس، دانشگاه ها و مراکز نظامی استان هرمزگان نیز برگزار می شود.
 
تعالی و پیشرفت جامعه در گرو توجه به آموزش است

 حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان از آموزش به عنوان ضرورتی اجتناب ناپذیر نام برد و تعالی و پیشرفت جامعه را در گرو اهتمام جدی به امر آموزش دانست.

وی با ذکر این نکته که آموزش، یک حرکت بالنده، پویا و بانشاط به دنبال دارد، افزود: دوره های آموزشی موجب اتقا علم و دانش افراد می شود.
 
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: هر جامعه ای که بخواهد در مسیر رشد و تعالی گام بردارد، ناگزیر است که دوره های آموزشی مورد نیاز روز جامعه را برای اقشار تأثیرگذار برگزار کند.
 
حجت الاسلام انصاری راد با اشاره به ویژگی خاص و پیچیده عصر کنونی، گفت: امروز شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی در کوتاه ترین زمان ممکن اطلاعات را به مخاطب انتقال می دهد و از این رو در این عصر شاهد سرعت تحولات اجتماعی هستیم.
 
وی به طرح شبهات در شبکه های اجتماعی و سریال های ماهواره ای اشاره کرد و افزود: یکی از ضرورت های مهم و اساسی امروز، به روز بودن مبلغان برای پاسخگویی به شبهات است./
۸۵۱/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات