۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۴۹۵۴۳۵
نماینده ولی فقیه در لرستان:

انتخابات مسأله ای سرنوشت ساز و پشتوانه نظام است

نماینده ولی فقیه در لرستان انتخابات را مسأله ای سرنوشت ساز و پشتوانه نظام خواند و گفت: بصیرت شرط لازم برگزاری انتخابات است.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، بعد از ظهر امروز در همایش بصیرتی فرماندهان آجا استان لرستان با بیان اینکه اساس شخصیت انسان به ولایت است، گفت: اگر ولایت نباشد زمین اهلش را فرو می برد.

وی حقیقت هستی را ولایت خواند و افزود: هستی و انسان بر محور ولایت ارزش پیدا می کند و ارزش هر انسانی به میزان اطاعت از ولایت است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه شرط ولایت پذیری بصیرت است، اظهار داشت: بصیرت به معنای معرفت عمیق است و نخستین اثر بصیرت تشخیص حق از باطل است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی نتیجه بصیرت را تکلیف مداری عنوان کرد و گفت: بصیرت روح و مغز ولایت پذیری است.

وی با تأکید بر اینکه اگر جریان حق را شناختیم و از باطل تشخیص دادیم نشان دهنده بصیرت است، بیان کرد: انسان در سایه بصیرت تلاش می کند دشمن را از خود دور کند.

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه بصیرت قطب نمایی است که حرکت صحیح و شاخص راه را نشان می دهد، اظهار داشت: دومین اثر بصیرت قدرت بخشیدن به انسان است.

وی در ادامه با عنوان اینکه انسان با بصیرت در راه اهداف مقدس خود استقامت می کند و خسته نمی شود، افزود: استقامت در راه خدا از دیگر اثرات بصیرت است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تأکید بر انتخاب اصلح در انتخابات پیش رو، اظهار داشت: در راستای رشد و پیشرفت کشور و رفع مشکلات، کشور را باید به دست افراد مقاوم داد که مقاومت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی منظور از انتخاب اصلح را فردی عنوان کرد که تعهد کاری داشته باشد و مردم ایران را باور کند.

وی انتخابات را مسأله ای سرنوشت ساز خواند و اظهار داشت: انتخابات پشتوانه نظام است و در یرگزاری انتخابات باید در سایه بصیرت اقدام به موقع که تکلیف است مورد توجه قرار گیرد./9459/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات