۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱
کد خبر: ۴۹۶۳۹۹
حجت‌الاسلام فلاحی مطرح کرد؛

ظهور علمای برجسته مصداق بارز رسالت جهانی شهر قم

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) مرزهای قم را مرزهای بین‌المللی تمام سرزمین‌های دنیا توصیف کرد و از رسالت جهانی این شهر مقدس سخن گفت.
حجت الاسلام صفر فلاحی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام صفر فلاحی امروز در همایش وارثان انبیا که از سوی مرکز معارف قرآن و عترت در شبستان بزرگ نجمه خاتون(س) آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد قم را شهر علم توصیف کرد و اظهار داشت: بر اساس اعلام منابع انسانی آستان مقدس حضرت معصومه(س) بیش از 580 نفر در مرکز معارف قرآن عترت آستان مقدس حضرت معصومه(س) به‌منظور ارائه مبانی حکیمانه ثقلین به ارائه خدمت مشغول هستند.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) مرکز معارف قرآن و عترت را سرمایه گران‌بهای آستان مقدس حضرت معصومه(س) توصیف کرد و عنوان داشت: هدف از ارائه صادقانه این خدمات کسب رضایت ذات اقدس الهی است بر این اساس آستان مقدس حضرت معصومه(س) از هر زمینه‌ای برای نشر مبانی ثقلین بهره‌مند خواهد شد.

حجت‌الاسلام فلاحی بشارت‌های روایی را زمینه ارائه آموزش فراگیر قرآن به علاقه‌مندان دانست و گفت: قم از منظر اهل‌بیت(ع) مرکز نشر معارف و علم حقیقی به سراسر دنیا است؛ بر این اساس آموزش معارف قرآنی و مبانی ثقلین از زیربنایی‌ترین اقدامات ممکن در توسعه و تحقق تمام‌عیار این توصیف روایی است.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) مرزهای قم را مرزهای بین‌المللی تمام سرزمین‌های دنیا توصیف کرد و گفت: روایات و مبانی تشریح شده از سوی اهل‌بیت علیهم‌السلام نشان از آن است که قم مرزهایی بین‌المللی دارد.

حجت‌الاسلام فلاحی قم و آستان مقدس حضرت معصومه را دو مؤلفه تعیین‌کننده در سرنوشت جهان توصیف کرد و اظهار داشت: ظهور شخصیت‌های برجسته‌ای همچون آیت‌الله بروجردی و حضرت امام خمینی(ره) مصداق بارز رسالت جهانی شهر قم است.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) بابیان این‌که مرکز معارف قرآن و عترت محور صدور مبانی ثقلین به تمام دنیا است، عنوان داشت: معنویت همواره بزرگ‌ترین نیاز بشری بوده است؛ بر این اساس مرکز قرآن و عترت با آموزش مبانی ثقلین به دنبال انتقال پیام معنوی اسلام ناب محمدی است.

گفتنی است این همایش با حضور خیل عظیمی از قران آموزان و اساتید مرکز معارف قرآن و عترت برگزار شد./837/پ۲۰۲/ی

 

ارسال نظرات