۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
کد خبر: ۴۹۶۴۳۳
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

هدف آمریکا نفوذ در بین مسؤولان تصمیم‌گیر است

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی با اشاره به مسأله نفوذ و آسیب‎های آن به جامعه اسلامی، گفت: مسأله نفوذ در بین مسؤولان بسیار خطرناک است و امروز یکی از بزرگ‌ترین ابزار‌های استکبار و صهیونیسم در پیاده کردن اهداف خود در ایران نفوذ در بین مسؤولان تصمیم‎گیر و تصمیم‌ساز است.
حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی امام جمعه تاکستان و و نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در همایشی حکمت مطهر که در شهرستان بوئین زهرا برگزار شد، با اشاره به مسئله نفوذ و آسیبهای آن به جامعه اظهار کرد: مسأله نفوذ در بین مسئولان بسیار خطرناک است و امروز یکی از بزرگ‌ترین ابزار‌های استکبار و صهیونیسم در پیاده کردن اهداف خود در ایران نفوذ در بین مسؤولان تصمیم گیر و تصمیم ساز است.

وی در ادامه افزود: این نفوذ امروز در جایگاهی قرارر گرفته است و به قدری خود را پیشرفته می‌بیند و خود را در حدی می‌داند که استکبار چشم طمع به خبرگان رهبری هم داشتند و سعی داشتند نفوذی‌های خود را به خبرگان بفرستند که با بصیرت و اقدام انقلابی شورای نگهبان ناکام ماندند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از وادادگی برخی مسؤولان در برابر آمریکا و صهیونیسم تصریح کرد: آمریکا می‌خواهد در ایران مسؤولی سرکار بیاید که از آمریکا و قشر متکبرین بترسد.

امام جمعه تاکستان در پایان خاطرنشان کرد: نفوذ بسیار خطرناک است و مسؤولان ما باید مواظب این نفوذ خطرناک دشمن باشند و مردم هم باید با بصیرت خود مسؤولانی را انتخاب کنند که تحت نفوذ دشمن نباشند و با هر وسیله‌ای در برابر استکبار به نفع کشور اسلامی خود ایستادگی کنند./873/۱۰۲/ب2

 

ارسال نظرات