۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۴۹۶۴۷۱
مسؤول دبیرخانه کانون مساجد لرستان مطرح کرد؛

فعالیت ۲۵ خانه نور در کانون مساجد استان لرستان

مسؤول دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد لرستان از فعالیت ۲۵ خانه نور در استان خبر داد و گفت: به زودی یک کانون دیگر راه اندازی می شود.
حجت الاسلام موسوی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید علی موسوی ظهر امروز در نشست هم اندیشی خانه های نور که در دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان برگزار شد، گفت: هم اکنون 25 خانه نور در مساجد استان لرستان فعال شده است.

وی با بیان اینکه مجوز یک خانه نور دیگر اخذ شده و به زودی در استان راه اندازی می شود، افزود: خانه های نور کانون فرهنگی هنری مساجد در راستای برنامه های ویژه قرآنی فعالیت می کنند.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان با اشاره به اینکه طرح های قرآنی 1451 از برنامه های خانه های نور در کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان است، بیان داشت: برگزاری برنامه های قرآنی بین نسل جوان فرصتی برای آشناسازی این قشر با ارزشها و تعالیم دینی است.

وی در ادامه هدف از برگزاری این نشست هم اندیشی را تبادل نظر بین اعضا و بررسی آیین نامه خانه های نور، توزیع آیین نامه و توجیه برنامه های سال 96 عنوان کرد.

حجت الاسلام موسوی اظهار داشت: از دیگر اهداف برگزاری این نشست ارائه برنامه های قرآنی، راهکارهای برون رفت قرآن از مهجوریت و مطرح کردن پیشنهادات مبنی بر گسترش فعالیتهای قرآنی در کانون های مساجد است.

وی با بیان ضرورت تبیین و ترویج ارزشها بین نسل جوان، بیان کرد: کانون های مساجد با توجه به نقشی که در راستای خنثی سازی هجمه های فرهنگی دشمنان دارند باید برنامه هایی منسجم و اثرگذار داشته باشند.

مسؤول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان خاطرنشان کرد: توجه به تعالیم و دستورات دینی بهترین عامل اثربخش بودن برنامه های اجرایی کانون ها است./9451/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات