۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۴۹۶۸۷۲
نماینده سابق مجلس شورای اسلامی:

مردم باید بین دولت نجومی بگیران و دولت کار یکی را انتخاب کنند

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دولت یازدهم شاهد حضور مدیرانی با تفکر اشرافی‌گری هستیم، گفت: امروز مردم نیازمند حضور مدیرانی در کشور هستند که از جنس خود مردم باشند.
نبویان در بابل نبویان در بابل نبویان در بابل نبویان در بابل نبویان در بابل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام سید محمود نبویان، نماینده پیشین مردم تهران در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در نشست حامیان حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در مسجد امام حسن مجتبی(ع) بابل با اشاره به این که مسؤولان باید با مردم صادق باشند، گفت: مردم به کسانی که به حرف ها و وعده های داده شده را بعد از چهار سال منکر می شوند، رای نخواهند داد.

وی افزود: امروز شاهد تعطیلی 17 هزار کارخانه و مراکز تولیدی در کشور هستیم و این دولت با باز کردن راه واردات و تعطیلی مراکز تولیدی جوانان را خانه نشین کرده است.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به نابودی بخش عمده ای از مراکز و دستاوردهای هسته ای در دولت یازدهم، اظهار داشت: بر اساس اسناد موجود یک مرکز تحقیقات آمریکایی قبل از انقلاب، ایران برای توسعه و پیشرفت نیازمند 20 هزار مگاوات برق هسته ای است اما متأسفانه به رغم تصویب این موضوع در مجلس نهم تاکنون بعد از نزدیک به چهار دهه تنها هزار مگاوات برق تولید می شود.

وی ادامه داد: متأسفانه در دولت یازدهم توان تولید برق هسته ای را با عدم تولید اورانیوم غنی شده از دست داده ایم و الان باید تا 60 میلیون دلار برای خرید آن هزینه کنیم.

حجت الاسلام نبویان با اشاره به اینکه با دست توانمند دانشمندان ایرانی تا نسل هشتم در صنعت هسته ای پیشرفت کرده ایم، خاطرنشان کرد: بر اساس درخواست آمریکایی در مذاکرات هسته ای و براساس دستور رییس دولت یازدهم تمام سانتریفیوژهای بالاتر از نسل یک جمع آوری شد و از 16 هزار سانتریفیوژ تنها کمی بیش از 5 هزار عدد آن جمع نشده است.

مسؤول ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در مازندران با اشاره به تولید رادیو دارو از اورانیوم غنی شده با 20 درصدی، تصریح کرد: در حال حاضر با توجه به یک میلیون بیمار سرطانی در کشور و نیاز مبرم آن ها به رادیو داروی تولید شده در راکتور تحقیقاتی تهران، تمام سوخت های اورانیوم غنی شده 20 درصد ما توسط دولت نابود شد و الان باید برای خرید آن ها با ذلت به صورت 5 کیلویی از غربی ها اورانیوم با این غنا خریداری کنیم.

وی افزود: امروز مرکز هسته ای فردو تقریبا به حال تعطیل در آمده است و دانشجویان ما حتی برای تکمیل دانش خود اجازه حضور در این مرکز را ندارند.

حجت الاسلام نبویان با اشاره به تسلط آمریکایی بر حوزه هسته ای کشور و صدور اجازه آن ها برای هر گونه فعالیت هسته ای، گفت: حتی امروز برای انبار کردن سانتریفیوژهای جمع آوری شده نیز آقایان از آمریکا دستور می گیرند.

وی با اشاره به وعده های محقق نشده درباره دستاوردهای برجام، خاطرنشان کرد: نه تنها هیچ تحریمی بعد از برجام به ویژه تحریم بانکی برطرف نشده است بلکه حتی با بلوکه شدن پول ایران در بانک های اروپایی آنها به ازای مصادره پول های ما در بانک های خود از ما کارمزد هم می گیرند.

نماینده پیشین مردم تهران در مجلس شورای اسلامی یکی از ذلت بارترین تعهدات دولت یازدهم را درباره تعهد در قبال تحریم سپاه و سردار سلیمانی دانست و تأکید کرد: دولت یازدهم به صراحت تحریم هایی مانند توقیف اموال بخشی از نیروی دفاعی کشور و مجرم دانستن بخشی از نیروهای مسلح ما و استرداد قضایی آن ها را از جمله سردار سلیمانی در صورت محکوم شدن در دادگاهی در خارج از کشور را پذیرفته است.

وی ادامه داد: دولت یازدهم ما را ذلیل کرد و حتی امروز اقتصاد کشور در سایه بی تدبیری این دولت به وضعیتی فلاکت بار افتاده است.

حجت الاسلام نبویان با اشاره به اینکه دولت باید امین ملت باشد، تصریح کرد: متأسفانه شاهد دستبرد مدیران دولت یازدهم به بیت المال و حقوق های نجومی هستیم و وزرایی در دولت مشغول به کارند که همزمان در چندین شرکت بزرگ سهام عمده دارند.

وی افزود: این دولت تنها دولت وعده ها بوده است و به جای پاسخ به عملکرد چهار ساله خود مرتب تقصیر را به گردن دولت قبل می اندازد.

مسؤول ستاد انتخاباتی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی در مازندران بیان کرد: مردم در انتخابات امسال باید بین دیپلماسی اقتدار و دیپلماسی ذلت و التماس یکی را انتخاب کنند و سرنوشت و آینده خود را تعیین نمایند.

وی یکی از فاجعه بارترین اقدامات دولت یازدهم را امضای تعهدنامه 2030 بیان کرد و گفت: چگونه عده ای در کشور به خودشان اجازه داده اند که با امضای سند 2030 آموزه مسائل جنسی در مدارس را اجرا کنند.

حجت الاسلام نبویان ادامه داد: امروز وزیر نفت در کشور به دنبال خام فروشی و واردات بنزین در کشور است و حتی یک دلار از پول فروش نفت خام به صورت عادی و از طریق مراودات بانکی به کشور وارد نمی شود.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دولت یازدهم شاهد حضور مدیرانی با تفکر اشرافی‌گری هستیم، تأکید کرد: امروز مردم نیازمند حضور مدیرانی در کشور هستند که از جنس خود مردم باشند و مشکلات معیشتی و وضعیت نگران کننده آن ها را درک کنند.

وی با اشاره به تدوین برنامه ای جامع از سوی حجت الاسلام والمسلمین رئیسی برای اداره کشور، خاطرنشان کرد: مردم باید بین دولت کار و دولت نجومی بگیران پیرمردان ثروتمند و بیکار شدن جوانان یکی را انتخاب کنند.

حجت الاسلام نبویان افزود: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی بین مردم عادی و اختلاس‌گران، بین مردم عادی و نجومی‌‌بگیران و به عبارتی دیگر بین 4 درصدی‌ها و 96 درصدی‌ها دیوار بلندی خواهد کشید.

عضو هیأت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با تأکید بر این مطلب که مردم باید رییس جمهور امانت دار و امین را انتخاب کنند، گفت: حجت الاسلام والمسلمین رئیسی فردی باتجربه، امین و توانمند در اداره امور کشور است و ایشان را بهترین گزینه برای تصدی مسؤولیت ریاست جمهوری می دانیم./1313/۲۰۱/ب2

ارسال نظرات