۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۴۹۶۹۸۸
دبیر تشکل اساتید سطح عالی حوزه علمیه:

حضور گسترده مردم پای صندوق رأی دشمن را خلع سلاح می‌کند

حجت‌الاسلام والمسلمین سلیمانی، بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و اظهار داشت: برگزاری انتخابات های متعدد از ابتدای انقلاب تا امروز، دشمنان را خلع سلاح و حربه آنان را برملا کرده است.
حجت الاسلام سلیمانی اردهالی

حجت الاسلام والمسلمین مهدی سلیمانی اردهالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تأکید بر این که حضور مردم در انتخابات موجب تقویت نظام می شود، گفت: رهبر معظم انقلاب و علمای حوزه درباره اهمیت حضور مردم در انتخابات بیاناتی عنوان کرده اند که باید به سخنان ایشان توجه کنیم.

دبیر تشکل اساتید سطح عالی حوزه علمیه اظهار داشت: پس از رحلت امام خمینی(ره)، نعمت بزرگ ولایت شامل حال نظام جمهوری اسلامی ایران شده است و رهبری حکیم، این کشتی را از میان فتنه های عالم و استکبار عبور داده اند.

وی ادامه داد: دنیای استکبار از ابتدای این انقلاب، با نظام جمهوری اسلامی ایران مخالف بوده و همچنان این دشمنی را ادامه می دهد؛ هدف از این دشمنی، از بین بردن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و این نظام را چالشی پیش روی خود می دانند که مانع سلطه گری شده است.

امام جمعه مشهد اردهال ابراز داشت: در این حدود 40 سالی که از عمر مبارک نظام جمهوری اسلامی ایران گذشته است، ثابت شده که این نظام بر پایه مردم سالاری دینی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: از جلوه های این مردم سالاری دینی انتخابات است که مردم به شکل مستقیم، کاندیداهای مورد نظر خود را انتخاب می کنند؛ دشمنان این نظام سعی داشتند ایران را کشوری مستبد معرفی کنند که انتخابات متعدد در ایران، حربه آنان را درهم شکسته و آن ها را خلع سلاح کرده است.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم بیان داشت: استکبار و غرب دائما در تلاش است که القا کند مردم از نظام جمهوری اسلامی ایران دلسرد و خسته شده اند، اما یکی از مهمترین عناصری که این دروغ دشمن را برملا می کند، حضور پرشور و گسترده مردم در عرصه های مختلف سیاسی کشور است.

وی افزود: مردم با حضور در پای صندوق های رأی، سرنوشت خود را تعیین می کنند و به دنیا اعلام می کنند که در جمهوری اسلامی ایران، این مردم هستند که سرنوشت خود را تعیین می کنند؛ همچنین حضور در انتخابات اثبات کننده وجود استقلال در کشور است که خیلی از کشورها آرزوی داشتن آن را دارند.

حجت الاسلام والمسلمین سلیمانی اردهالی تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران بهترین و مقدس ترین نظام در کل جهان و قوی ترین حاکمیت شیعه است؛ مردم با حضور در پای صندوق های رأی، یأس و ناامیدی را به اردوگاه دشمنان اسلام و انقلاب می فرستند./840/ ۳۰۲/ص

ارسال نظرات