۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۴۹۷۱۲۷
به همت پژوهشکده مهدویت دفتر تبلیغات اسلامی:

کتاب شناخت جریان انحرافی احمد الحسن تدوین می شود

حجت الاسلام والمسلمین الهی نژاد از تدوین کتاب جامع شناخت جریان انحرافی احمد الحسن تا پایان سال ۹۶ خبر داد.
حسین الهی نژاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین حسین الهی نژاد، در نشست هم اندیشی نخبگان تبلیغی با موضوع مهدویت در دفتر تبلیغات اسلامی قم اظهار داشت: ما در حوزه منابع، آثار و کتاب های به روز که به درد مبلغان عرصه مهدویت بخورد کم داریم و به نظر من یکی از مسائلی که باید توجه شود جبران ضعف منابع در این حوزه است.

رییس پژوهشکده مهدویت و آینده پژوهی دفتر تبلیغات اسلامی افزود: بعد از مطرح شدن جریان انحرافی احمد اسماعیل ما در پژوهشکده مهدویت کارگروهی را راه اندازی کردیم و مسائلی که در این جریان مطرح است و از آن به عنوان حربه استفاده می کنند را بررسی کردیم.

وی خاطرنشان کرد: بعد از چند جلسه برایند این شد که ما پنج عنوان پروژه ای به عنوان بسته جریان انحرافی احمد اسماعیل تعریف کنیم و با بررسی این عناوین مطالبی را جمع آوری کنیم و در قالب کتابی تا پایان سال 96 به چاپ برسانیم تا کسانی که در عرصه مهدویت وارد می شوند بتوانند منبع خوبی برای تبلیغ و پاسخ گویی به شبهات داشته باشند.

حجت الاسلام والمسلمین الهی نژاد به عناوین اصلی مورد بحث در جریان احمد اسماعیل اشاره و تصریح کرد: منبع شناسی جریان انحرافی احمد اسماعیل، تحلیل و بررسی و نقد مستندات قرآنی جریان انحرافی احمد اسماعیل است، تحلیل و بررسی و نقد مستندات روایی جریان انحرافی احمد اسماعیل، جامعه شناسی مدعیان ومخاطبان جریان نحرافی احمد اسماعیل و تحلیل و بررسی مسأله ازدواج و فرزند داشتن امام زمان(عج) از مهم ترین سر فصل های مورد تحقیق است.

وی افزود: به نظر می آید طبق نظرات کارشناسان اگر این پنج پروژه را بتوانیم خوب بررسی کنیم و در قالب کتاب منتشر شود می توانیم در برابر این جریانات به خوبی راهکار ارائه کنیم./843/پ۲۰۳/س

ارسال نظرات