۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۴
کد خبر: ۴۹۷۴۶۴
آیت الله علما:

توان موشکی پشتوانه قدرت انقلاب است

آیت الله علما گفت: امروز اقتدار و امنیت انقلاب به واسطه سربازان انقلاب و توان موشکی است بنابراین باید توان موشکی و روحیه شهادت طلبی و ایثار خود را حفظ کنیم.
آیت الله مصطفی علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک به مناسبت ولادن منجی عالم بشریت امام زمان(عج) ابراز داشت: حضرت مهدی(عج) با ظهورش عدل و داد در تمام جهان برقرار خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه نصریح کرد: اقتدار، عظمت و سربلندی ایران اسلامی با شهادت شهیدان و جانبازی جانبازان به دست آمده است رییس جمهور باید از دستاوردهای انقلاب اسلامی به خوبی صیانت کند.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: اگر رییس جمهور در مسیر از قبل طراحی شده دشمن قرار بگیرد مشکلات فراوانی گریبان گیر نظام خواهد شد.

وی در ادامه با بیان اینکه در بدو انقلاب بسیاری از مردم و مسؤولان از مسیر انقلاب خارج شدند، افزود: مراقب باشید که از مسیر انقلاب و اسلام خارج نشوید، مسؤولان هوشیار و با بصیرت باشند و به دشمن اجازه خودنمایی و فریبکاری ندهند.

این مسؤول بیان داشت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اگر کسی حرف ناحساب بزند با حرف حساب او را بازداشته و حربه های او را خنثی خنثی خواهند کرد.

آیت الله علما با بیان اینکه قدرت موشکی انقلاب دشمنان را به ترس انداخته است گفت: امروز اقتدار و امنیت انقلاب به واسطه سربازان انقلاب و توان موشکی است بنابراین باید توان موشکی و روحیه شهادت طلبی و ایثار خود را حفظ کنیم.

امام جمعه کرمانشاه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب گفت: آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی دست به هر حربه ای زده تا چتر سلطه خویش را بر انقلاب اسلامی بگسترانند بنابراین باید دستورالعمل های رهبر معظم انقلاب را در جهت مقابله با دشمنان بکار بست.

وی با بیان اینکه توان موشکی پشتوانه قدرت انقلاب است اظهار داشت: توان نظامی و دستاوردهایی که در کنار آن توسط سربازان متخصص و بومی ایجاد شده است اقتدار و عظمت انقلاب را دوچندان کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه عنوان داشت: انتخابات نشان دهنده اقتدار و عظمت انقلاب است، این ابهت را باید با مشرکت هرچه بیشتر در انتخابات حفظ کرد و با انتخاب اصلح گامی در راستای سازندگی کشور برداریم./۸۵۷/۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات