۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۹
کد خبر: ۴۹۷۷۴۴
از سوی نماینده مجلس شورای اسلامی صورت گرفت؛

تقدير از خدمات شهرداري قم در نيمه شعبان

نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي گفت: با وجود حضور پرشور مردم در مسجد جمكران در نيمه شعبان مي‌طلبد همه دستگاه‌هاي ملي به دستگاه‌هاي استاني از جمله شهرداري قم كمك كنند.
امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، احمد اميرآبادي در حاشيه بازديد از روند خدمت رساني به زائران در مسجد مقدس جمكران با اشاره به خدمات شهرداري در ايام نيمه شعبان اظهار كرد: خدمات‌رساني سال به سال بهتر مي‌شود زيرا از تجربيات سال‌هاي گذشته و امكانات موجود استفاده بهتري صورت مي‌گيرد.

وي با اشاره به فعاليت‌هاي زيرساختي شهرداري در طول يك سال گذشته گفت: مجموعه پروژه‌هايي مانند تقاطع غيرهمسطح مقداد، پل شهداي مدافع حرم، پل ۱۵ خرداد، ميدان مرجعيت، بلوار آيت‌الله بروجردي، بلوار حضرت خديجه و... حجم ترافيك را كاهش داد.

نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي عنوان كرد: جمعيت نسبت به سال گذشته بيشتر شده ولي برنامه‌ريزي خوبي كه مجموعه مسؤولان به ويژه در شهرداري داشتند سبب شد امور زائران تسهيل شود.

وي با بيان اينكه به نظر مي‌رسد بايد زيرساخت‌‌هايي براي خدمت‌رساني به زائران به طور دائم آماده شود گفت: از مسؤولان شهرداري خواسته شد براي سال‌هاي آينده زمين‌هاي وسيع در منطقه با تأمين بودجه خريداري شود و زيرساخت‌هاي دائمي براي مجموعه زائران به قم به ويژه پيرامون مسجد جمكران فراهم شود.

اميرآبادي ادامه داد: زمين‌هاي بين بزرگراه خليج فارس و اتوبان قم -كاشان و برخي از مكان‌هاي ديگر وجود دارد مي‌توان به عنوان پاركينگ دائمي از آنها استفاده كرد.

وي با اشاره به اطلاع‌رساني مطلوب به زائران و مسافران گفت: امكانات خوبي در اختيار زائران قرار گرفته بود و نقشه‌ها، واي فاي و GPS كاري جديد بود و در بحث ورودي پاركينگ‌ها كارهاي مناسبي صورت گرفته بود و كارت‌هايي در اختيار رانندگان قرار مي‌گرفت كه روي آن شماره ماشين، شماره پاركينگ و موبايل درج مي‌شد.

نماينده مردم قم در مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه مجموعه عوامل شهرداري و ديگر دستگاه‌ها مانند اورژانس، آتش‌نشاني، هلال احمر و مجموعه‌هاي امنيتي، بسيج، سپاه و نيروي انتظامي و راهور تلاششان نسبت به سال‌هاي قبل بهتر بود گفت: انتظار است كه سال به سال اين برنامه‌ريزي منسجم‌تر، بهتر و با آينده‌نگري باشد تا در سال‌هاي آينده تغيير و تحولات كوتاه مدت در بحث ارائه خدمات نداشته باشيم.

وي ضمن تقدير از كاركنان، مسؤولان و مديران شهرداري قم گفت: خدمات‌رساني در نيمه شعبان يك كار ملي است كه بايد همه وزارتخانه‌ها و دولت به كمك شهرداري بيايند ولي اكنون شهرداري به تنهايي اين كار را انجام مي‌دهد و در اين زمينه مسؤوليت بزرگي بر عهده دارد.

اميرآبادي خاطرنشان كرد: در تمام دنيا اين چنين است زماني كه جمعيتي در يك مكاني تجمع مي‌كنند كل امكانات يك كشور به كمك دستگاه‌هاي مسؤول مي‌آيند ولي در جمكران اينگونه نيست و برخي بخش‌ها در داخل استان مانند  اورژانس، ‌هلال احمر و دانشگاه علوم پزشكي كار خود را انجام مي‌دهند.

 وي با بيان اينكه با وجود چنين جمعيتي در نيمه شعبان در مسجد جمكران مي‌طلبد همه دستگاه‌هاي ملي به دستگاه‌هاي استاني از جمله شهرداري قم كمك كنند گفت: ضرورت دارد وزارت كشور و وزارت بهداشت و درمان، وزارت ارتباطات و سازمان برنامه و بودجه با اعتبارات ويژه‌اي كه به اين مراسم‌هاي ملي كمك مي‌كنند به ميدان آيند./۸۷۲/د۱۰۲/ی

ارسال نظرات