۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۴۹۷۷۴۹
با حضور قائم مقام بنیاد شهید کشور؛

هتل شاهد قم افتتاح شد

قائم مقام بنیاد شهید وامور ایثارگران گفت: جامعه ایثارگر مهمترین و قدرتمند ترین سرمابه اجتماعی است که بایست در راستای توانمند سازی ابن قشر ارزشمند تلاش کرد.
بنیاد شهید

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، سردار محسن انصاری در مراسم افتتاح هتل شاهد که با حضور جمعی از مدیران بنیاد برگزار شد،‌ عنوان کرد: تمامی خدمات بنیاد اعم از مسکن،‌اشتغال،‌فرهنگی،‌توانبخشی،‌تشکل ها ،‌مجاهد پروری و... همه با رویکرد توانمند سازی جامعه هدف است، اجرای برنامه های اردویی و سیاحتی نیز در همین راستا دنبال می شود.
وی تاکید کرد: فعالیت های سیاحی و اردویی در جهت ارتقای توان  روحی،‌جسمی و اعتقادی و فکری است در همین راستا سالانه 200هزار نفر از جامعه هدف به اردوهای سیاحتی و زیارتی اعزام می شوند.
قائم مقام بنیاد تصریح کرد: سازمان سیاحتی کوثردر راستای ارتقای کمی و کیفی در استانهای مذهبی کشور قم و مشهد و شهرهای شمالی تلاش نموده تا خدمات ارزنده و در خور شان خانواده های شهدا و ایثارگران را ارایه نماید. این مجموعه با اختصاص 55درصد ظرفیت های هتل های کوثر به جامعه ایثارگر با  2000تخت موجود،  320هزار نفر روز را در سال پذیرا می باشد.
 سردار انصاری بیان داشت: از سویی در راستای کیفی سازی خدمات نیز اقدامات ارزنده ای صورت گرفته که از آن جمله تبدیل مهمانسرای شاهد قم به هتل شاهد قم با اعتبار یک میلیارد و 600میلیون تومان بوده  و برنامه بعدی این سازمان ایجاد سومین هتل در مشهد مقدس (هتل امام رضا (ع)) تا پایان سال می باشد.
وی ادامه داد: قم از ظرفیت مناسبی زیارتی برخوردار است و امروز شاهد ارتقای سطح کیفی خدمات رسانی این مجموعه هستیم و با توجه به ظرفیت این شهر مقدس امکان توسعه آن نیز در آینده می باشد.
سردار انصاری گفت: ارایه خدمات در مراکز سیاحتی کوثر علاوه بر خدمات به خانواده شهدا و ایثارگران در داخل کشور به شهدای بین الملل و شهدای مقاومت نیز می باشد.
وی یادآور شد: همچنین بهره مندی از این فضاها در راستای آموزش نیروی انسانی بنیاد شهید در کردان کرج نیز در راستای توانمند سازی نیروهای بنیاد و افزایش سطح مطلوب خدمات و کسب رضایت جامعه هدف در این مجموعه دنبال می شود. /۸۷۲/د
۱۰۲/ی

ارسال نظرات