۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲
کد خبر: ۴۹۷۹۶۵

تجمع جمعی از طلاب جامعه‌الزهرا در محکومیت سند آموزشی ۲۰۳۰

جمعی از طلاب جامعه‌الزهرا(س) در راستای لبیک گویی به بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی و محکومیت سند ۲۰۳۰، در این مؤسسه حوزوی تجمع کردند.
سند 2030

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل روابط عمومی و بین الملل جامعه الزهرا(س)، حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین سیدمحمود مدنی، مدیر جامعه‌الزهرا(س) با حضور در این تجمع ضمن تشکر از دغدغه طلاب عزیز و ضرورت پیروی و پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری گفت: تجمع، اعتراض، بیانیه و هر عمل دیگر در حوزه علمیه جامعه الزهرا(س) باید همتراز با شئونات این جامعه نخبگانی باشد و طلاب  گرامی باید در موضع گیری ها، کلام و عمل خود این نکته را مد نظر قرار دهند.

مدیر جامعه الزهرا(س)با اشاره به تشکیل جلسات شورای عالی حوزه های علمیه و شورای سیاست گذاری حوزه های علمیه خواهران پس از بیانات رهبر فرزانه انقلاب، تصریح کرد: بزرگان حوزه در حال تصمیم گیری برای موضع گیری موثر و اقدامی در تراز حوزه های علمیه در این زمینه هستند و ما نیز در جامعه الزهرا(س) باید از بزرگان تبعیت نماییم.

حجت الاسلام مدنی با اشاره به حضور خود و جمعی از دانش آموختگان این موسسه در جلسه ای که مقام معظم رهبری به سند ۲۰۳۰ اشاره فرمودند، ابراز امیدواری کرد که با برنامه ریزی، کار علمی و پژوهشی و موضع گیری های موثر و در شأن جامعه الزهرا(س) در پیگیری فرامین معظم له به تکلیف خود عمل کنیم.

لازم به ذکر است، در این تجمع چند نفر از خواهران طلبه نیز نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در حضور مدیر جامعه الزهرا(س) در این زمینه بیان کردند./968/د۱۰۲/ی

ارسال نظرات