۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۴۹۹۳۷۱
آیت‌الله ایمانی:

منتخب اکثریت مردم منتخب نظام است

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان این که حضور در انتخابات امضای مردم سالاری دینی است؛ گفت: رییس جمهور باید نگاهی پدرانه به همه مردم داشته باشد.
آیت الله اسدالله ایمانی

آیت الله اسدالله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، اظهار داشت: انتخابات بر اساس حضور پرشور مردم جشن انقلاب و امضای مردم سالاری دینی است.

وی با بیان این که انتخابات میراث امام خمینی(ره) است، خاطرنشان کرد: بعد از 38 سال هنوز شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات هستیم که به نوعی لبیک به راه امام خمینی(ره) است.

امام جمعه شیراز تصریح کرد: منتخب اکثریت مردم منتخب نظام است و عملا این نظام است که برنده انتخابات است که موفق شده است این برنامه باشکوه را به این نحو برگزار کند.

وی افزود: حضور مردم در شهر و روستا و دورترین نقاط کشور انجام شده است و این می تواند موفقیت بزرگی برای نظام اسلامی محسوب شود که نشانه سربلندی نظام است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس خاطرنشان کرد: کسی که رأی اکثریت مردم را به دست می آورد باید خودر ا منتخب همه مردم بداند و مانند پدری مهربان نگاهش به مردم باشد.

وی اظهارداشت: مشکل ما این بودهاست که در مواقعی نگاه مسؤولان به خارج از کشور بوده است در حالی که مردم توان حل مشکلات جامعه را دارند و رییس جمهور باید با همه پدرانه برخورد کند.

آیت الله ایمانی افزود: رییس جمهور باید مدیران را بر اساس شایسته سالاری انتخاب کند و از جناح بازی و حزب بازی پرهیز کند./843/ 302/ص

ارسال نظرات