۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۴۹۹۵۷۷
آیت الله رجبی:

رییس جمهور منتخب باید از حقوق همه ملت دفاع کند

عضو جامعه مدرسین با بیان این که رییس جمهور منتخب باید بداند که رییس جمهور کشور و نظام اسلامی است، گفت: وقتی کسی رییس نظام اسلامی است باید با دیده واحد به همه نیروهای درون نظام نگاه کند.
آیت الله رجبی

آیت الله محمود رجبی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به حضور حماسی و پرشور مردم ایران در انتخابات 29 اردیبهشت، انتخابات را جشن انقلاب و پیروز واقعی این عرصه را مردم دانست و گفت: حضور یکپارچه و چشمگیر مردم در انتخابات نشانه بصیرت بالای ملت ایران، عشق آن ها به نظام خود و تبعیت از رهبر معظم انقلاب است.

وی افزود: مردم در اظهارات خود مکرر اعلام کردند که چون رهبر معظم انقلاب از ما خواسته و به نظام اسلامی علاقه مند هستیم پای صندوق های رأی آمدیم و در صحنه حضور پیدا کردیم، از این رو این حضور نشانه ولایتمداری ملت و عشق آن ها به نظام جمهوری اسلامی است.

قائم مقام مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با بیان این که  حضور میلیونی مردم حاکی از آگاهی و بصیرت آن ها نسبت به توطئه های دشمنان و ایادی آنان است، اظهار داشت: مردم به خوبی متوجه شدند که دشمن کمرنگ شدن حضور مردم در پای صندوق های رأی را می خواهد از این رو به موقع و به خوبی به میدان آمدن تا دشمن را از رسیدن به خواسته خود ناامید کنند.

وی ادامه داد: مردمی مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه گویان زدند، یاوه گویان ادعا می کردند مردم بصیر ایران از نظام خود فاصله گرفته اند اما این حضور گسترده نشان داد که مردم همچنان به انقلاب اسلامی و رهبر انقلاب وفادار هستند.

آیت الله رجبی با بیان این که هرکس در انتخابات ریاست جمهوری منتخب می شود باید بداند که رییس جمهور کشور و نظام اسلامی است، ابراز داشت: وقتی کسی رییس نظام اسلامی است باید با دیده واحد به همه نیروهای درون نظام نگاه کرده  و همه را به عنوان شهروندان دارای حقوق و کارفرمای کشور نگاه کند و خود را خادم بداند.

وی عنوان کرد: رییس جمهور منتخب باید از حقوق همه ملت دفاع کند و به همه نظر واحد داشته باشد، سخنان دوران تبلیغات انتخاباتی باید کنار گذاشته شود و نگاه باید انجام وظیفه و خدمت به ملت باشد، همه ملت هم باید دست به دست هم دهند و در حل معضلات کشور دلسوزانه عمل کنند؛ همه باید از نظام اسلامی دفاع کنند تا به اهدافی که برای نظام ترسیم شده به صورت کامل دست پیدا کنیم./1323/ ۳۰۲/w

ارسال نظرات