۰۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
کد خبر: ۴۹۹۹۰۹
فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه:

فتح خرمشهر نگین درخشان ۸ سال دفاع مقدس است

سردار رزمجو گفت: حماسه عظیم عملیات بیت المقدس نگین درخشانی از تاریخ تابناک هشت ساله دفاع مقدس و جانفشانی دلاورمردانی است که در سایه حضرت امام خمینی(ره) و با داشتن وحدت و همدلی شکوه و سربلندی را برای این نظام به ارمغان آوردند.
رزمجو فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، سردار علی رزمجو ظهر امروز درنشست خبری با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس به سالروز فتح خرمشهر اشاره کرد و گفت: سوم خرداد یادآور رشادت ها و فداکاری های بی بدیل فرزندان این مرز و بوم است، حماسه عظیم عملیات بیت المقدس نگین درخشانی از تاریخ تابناک هشت ساله دفاع مقدس و جانفشانی دلاورمردانی است که در سایه حضرت امام خمینی(ره) و با داشتن وحدت و همدلی همین مردم و نیروهای مسلح اراده خود را بر دشمن تحمیل کردند و شکوه و سربلندی را برای این نظام به ارمغان آوردند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه افزود: به یمن و برکت این پیروزی باشکوه به زعامت رهبری عظیم الشان و مقتدر در مقابله با هجمه های بیگانگان و نفوذ استکبار جهان و رژیم صهیونسیتی و ایادی آنها به ویژه تکفیری ها ایستادگی کردیم و نتیجه آن حضور مردم کشور در صحنه های مختلف جهانی است.

وی اضافه کرد: در عملیات هایی که انجام شد عملیات بیت المقدس دارای جایگاه خاصی است که در وسعت شش هزار کیلومتر مربع و در سه مرحله به مدت 25 روز به طول انجامید؛ این عملیات کشورهای منطقه و جهان را وادار به واکنش کرد و سکوت آنها شکسته شد.

سردار رزمجو حماسه فتح خرمشهر را حماسه ای تکان دهنده از شور و ایمان و اخلاص دانست و با اشاره به برنامه های منطقه دوم نیروی دریایی سپاه به همین مناسبت، گفت: برگزاری مراسم در تمامی رده های منطقه دوم نیروی دریایی سپاه، غبارروبی قبور مطهر شهدا، حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه و برگزاری آیین مشترک صبحگاه از مهمترین برنامه های این روز است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه از آمادگی تمام عیار سپاه در حراست از مرزهای آبی خبر داد و افزود: در خلیج فارس با داشتن نیروی انسانی متخصص و سازمان یافته و تجهیزات لازم در مرز آبی جمهمری اسلامی ایران، اشرافیت اطلاعاتی و آمادگی های عملیاتی وجود دارد.

وی افزود: همواره سعی و تلاش ما بر امنیت پایدار خلیج فارس است و در این راستا رزمایش ها و تمریناتی با هدف ارتقای توان بازدارندگی برنامه ریزی می شود؛ توانمندی و قابلیت نظامی ایران در عرصه های مختلف دفاعی غیرقابل مقایسه با اوایل انقلاب است و شرایط خلیج فارس در حال حاضر یک شرایط ویژه ای است گرچه بیگانگان یک صحنه ناامنی را به وجود آورده اند./203/833/ب1

ارسال نظرات