۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۵۰۰۱۵۱
سرمقاله؛

پيام بالندگي و پايداري

شرکت کم نظير بيش از۷۰درصد از ايرانيان داخل وخارج کشور درانتخابات ۲۹ ارديبهشت براي انتخاب ریيس جمهور و اعضاء شوراهاي اسلامي شهر و روستا موجب بالندگي بيشتر ملت رشيد ايران است.
روزنامه رسالت

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روزنامه رسالت، شرکت کم نظير بيش از 70 درصد از ايرانيان داخل وخارج کشور درانتخابات 29 ارديبهشت براي انتخاب رئيس جمهور و اعضاء شوراهاي اسلامي شهر و روستا موجب بالندگي بيشتر ملت رشيد ايران و زمينه درخشش بهتر ساختارحکومتي بي نظير جمهوري اسلامي مبتني برمردم سالاري ديني وحق انتخاب دولتمردان وقانون گذاران ازسوي مردم وتوزيع عالمانه وعادلانه قدرت و به عنوان يک الگوي موفق وکار آمد در ساختارهاي حکومتي جهان به نمايش گذاشت و نظام ليبرال دموكراسي غرب را بچالش کشيد و وناگزير از نقاب افکني کرد و اين خود يک پيروزي بزرگ بود(1).

غرب که در قرن گذشته هرنظام حکومتي مخالف خودرا به کمونيزم و ديکتاتوري متهم مي کرد باظهور انقلاب اسلامي و رويش مستمر آن مبتني بر تعاليم اسلام و متکي بر انتخابات و آراي مردم(2) و جلب توجه ملتها، به خشم آمد! چراکه اين انقلاب نوپا نه تنها به پيمان با ملت خود بر سر احقاق حقوق حاکميتي آنان از طريق انتخابات وفادار ماند که همه ملتهاي ستم ديده و «غارت شده» جهان را به بيداري و همبستگي و قيام براي مطالبه حقوق خود از ابرقدرتها و پادشاهان دست نشانده آنان، فراخواند و همزمان افشاگر نظامهاي ديکتاتور پنهان شده درپشت نقاب تزوير ليبرال دموكراسي و مردم محوري شد به گونه اي که غربيها پس ازسالها مباهات بخاطر پرچمداري دموكراسي، ناگزير شدند آن روي زشت و خشن خود را در رويکردهاي سياسي آشکار کنند. 

غربيها که براي نمايش دموكراسي پرچم اصلاحات ارضي و انقلاب شاه و ملت و تشکيل احزاب  و فضاي باز سياسي را در ويترين رژيم پهلوي و بعضي رژيمهاي دست نشانده ديگر قرارداده بود وبخاطر آن هزينه هايي را هم متحمل شد، امروز با احساس خطر از ظهور انقلاب اسلامي و پيامدهاي فرهنگي وسياسي آن(3) ناگزير شده است به شعارهاي خود پشت کند وبا طرفداري همه جانبه ازحکومتهاي پادشاهي خودخوانده و بيگانه از انتخابات مثل آل سعود و آل خليفه و آل نهيان و آل...، به رو در رويي ومقابله با جبهه انقلاب  اسلامي برخوردار از پشتيباني مردم بپردازد و تلاش خود را براي براندازي حکومتهاي مبتني بر انتخابات و دموكراسي مثل سوريه و گرجستان و ونزوئلا  و ناديده گرفتن حق رأي مردم مظلوم بحرين، آشکار کند؛ براي تامين منافع خود با استفاده از تروريستهاي اجاره اي به کشتار و قتل عام و آوارگي و بی خانماني مردم مسلمان منطقه دست بزند، و باشهروندان خودنيز درخيابانهاي پاريس، لندن و نيويورک و... به خاطر آزادي خواهي واعتراض به تبعيض و نابرابريهاي اقتصادي و اجتماعي، رفتار خشونت آميز و سرکوبگرانه داشته باشد ، و به دليل احساس عجز فرهنگي و تمدني در برابر اسلام  که معنويت و آرامش را براي انسانها به ارمغان مي آورد، مبادرت به توهين به مقدسات مسلمانان جهان نمايد و اين ها همه نشانه اين است که نظامهاي مبتني برليبرال دموكراسي مانند کمونيزم به تدريج هويت خودرا از دست مي دهند چون کارآمدي خود را براي تحقق شعارهايي که سالها بر بالاي دست گرفته بودند از دست دادند.

نقاب برداري از چهره واقعي  ليبرال دموكراسي غرب، يکي از موفقيتهاي مهم انقلاب اسلامي بود که توانست پيام اسلام ناب و بدور ازتحريف را به جهانيان برساند، همچنان که حناي کمونيزم را نيز بي رنگ ساخت و سقوط آن را شتاب بخشيد(4).

اکنون نيزحضور انبوه مردم در پاي صندوقهاي رأي انتخابات دوازدهمين دوره رياست جمهوري که نماد پيوند مستحکم ملت و حکومت و عمق مردمي نظام  جمهوري اسلامي(5) و عامل مهم بازدارنده از هرگونه تهديد و موجب تحکيم امنيت ملي کشور و اهتزاز و درخشش بيشتر شعارهاي انقلاب اسلامي در سطح بين الملل و اقبال بيشتر ملتها به اين مولود مبارک و درنتيجه خشم بيشتر ابرقدرتها  است. 

اين بالندگي دربردارنده پيام مقاومت براي همه ملتهاي دربند است و اين که مي شود ايستاد و هيمنه ابرقدرتها را درهم شکست(6).

قدرشناسي رئيس جمهور محترم از مردم قطعا دربيان رسانه اي متوقف نخواهد ماند و درعرصه عمل نيز ضمن تلاش جدي تر براي تحقق وعده هاي جديد و وعده هاي عملي نشده دوره قبل به پيام و انتظارات همه کساني که پاي صندوقهاي رأي آمدند از جمله بيش از 15 ميليون از ناراضيان کارنامه 4 سال قبل اين دولت توجه خواهندنمود. 

مقام معظم رهبري نيز دربيان انتظارات جدي ملت بزرگ ايران از دولت جديد فرمودند: به رئيس‌جمهور محترم و همه‌ کساني که در دولت آينده شرکت خواهند داشت سفارش و تأکيد مي کنم که کار و تلاش پرانگيزه و انديشيده و جوانانه را براي برطرف کردن مشکلات کشور در پيش گيرند و لحظه‌يي از اين خط مستقيم غفلت نکنند. رعايت قشرهاي ضعيف، توجه به روستاها و مناطق فقير، در نظر گرفتن اولويتها، برخورد با فساد و با آسيبهاي اجتماعي، بايد در صدر برنامه‌ها قرار گيرد. عزت ملّي و رعايت حکمت در ارتباطات جهاني و اهتمام به اقتدار بين‌المللي نيز از جمله اولويتهاي مديريت انقلابي و اسلامي است.30/2/96

پي نوشت ها:
1- مقام معظم رهبري:پيروز انتخابات ديروز، شما مردم ايرانيد و نظام جمهوري اسلامي است که به‌رغم توطئه و تلاش دشمنان، توانسته است اعتماد اين ملت بزرگ را به‌طور فزاينده جلب کند و در هر دوره درخشش تازه اي نشان دهد. 30/2/96

2- مقام معظم رهبري: همه‌ قشرها، همه‌ سليقه‌ها، همه گرايشهاي سياسي در کنار هم به صحنه آمدند و دوشادوش يکديگر به نظام جمهوري اسلامي رأي دادند. 30/2/96 

3- اقبال روزافزون مردم اروپا به مساجد وگسترش وافزايش چشمگير آن دردهه هاي بعد از پيروزي انقلاب اسلامي خصوصا درفرانسه، غرب را نگزير ساخت تابا تمشيت گروههاي خودساخته وپرداخته تروريستي وايجاد خشونت دراشکال مختلف در رسانه هاي خودبه اسلام هراسي بپردازد و جريانهاي نژاد پرست داخلي خودرا عليه آنان تحريک وتهييج کند.

4- قرآن کريم سوره صف آيه 9

5- مقام معظم رهبري :مشارکت گسترده و پرشور شما، و هجوم مشتاقانه به مراکز رأي‌گيري، و تشکيل صفهاي طولاني براي رسيدن به صندوق‌هاي رأي در همه جاي کشور، و از همه‌ قشرهاي اجتماعي، نشانه اي آشکار از استحکام پايه‌هاي مردم‌سالاري اسلامي و دلبستگي همگاني به اين موهبت بزرگ پروردگار بود و ايران و ايراني را در آزمونِ ميدان عمل، سرافراز و روسفيد کرد. 30/2/96

6- امام خميني رضوان الله تعالي عليه فرمودند:
«تمام آزاديخواهان بايد با روشن بيني و روشنگري، راه سيلي زدن بر گونه ابرقدرتها و قدرتها، خصوصاً امريکا را بر مردم سيلي خورده کشورهاي مظلوم اسلامي و جهان سوم ترسيم کنند. من با اطمينان مي‌گويم: اسلام ابرقدرتها را به خاک مذ لت مي‌نشاند، اسلام موانع بزرگ داخل و خارج محدوده خود را يکي پس از ديگري برطرف و سنگرهاي کليدي جهان را فتح خواهد کرد»./
۹۶۹//۱۰۲/خ

ارسال نظرات