۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹
کد خبر: ۵۰۰۲۴۹
مدیرکل بنیاد شهید قم خبر داد؛

بزرگداشت آزاد سازی خرمشهر در قم برگزار می شود

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: همایش سوم خرداد به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر در قم با حضور خانواده معظم شهدا و بسیجیان دستگاههای اجرایی برگزار می شود.
سوم خرداد

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، سید جواد هاشمی از برگزاری همایش بزرگداشت آزادسازی خرمشهر خبر داد و گفت: این همایش با حضور خانواده معظم شهدا،‌بسیجیان دستگاههای اجرایی،‌جمعی از مسوولان استان،‌خادمان به شهدا در مرکز فرهنگی گلزار شهدای سوم خرداد برگزار می گردد.
 وی ادامه داد: آزادسازی خرمشهر ثمره تکیه به اراده الهی‌ و روحیه جهاد و شهادت طلبی و ایستادگی در برابر ظلم و ستم بود و ملت ایران با غیرت دینی در برابر بیش از 30 کشور ایستاد تا از دین و ناموس و وطن خویش دفاع نماید.
وی اضافه کرد: خیانت بنی صدر موجب هجوم دشمنان در مقطعی گردید، اما ملت ایران گوش به فرمان ولایت با تکیه بر نیروی ایمان و روحیه شهادت طلبی توانست در برابر نیروهای متجاوز ایستاده و آنها را با خاری از کشور بیرون براند و خرمشهر را آزاد سازد.
 هاشمی تاکید کرد: خونهای بسیاری ریخته شد و خرمشهر خونین شهر گردید تا آزاد سازی و امروز باید قدر این جانفشانی ها را بدانیم اگر این ایستادگی ها نبود امروز این عزت، آسایش و امنیت را نداشتیم.
وی افزود:  رسالت امروز ما بعد از شهدا حفظ ارزشهای شهدا و صدور این انقلاب به جهان است،‌ ایران اسلامی امید بسیاری از ملتهای مسلمان و آزادیخواه است بیداری اسلامی ثمره ایستادگی و پایداری ملت ایران در طول چهاردهه است.
همایش سوم خرداد به همراه قرائت زیارت پرفیض عاشورا روز چهارشنبه ساعت 7صبح در گلزار شهدای سوم خرداد برگزار می شود./۸۷۲/د
۱۰۲/ی

ارسال نظرات