۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
کد خبر: ۵۰۰۲۶۵
نماینده مردم تبریز:

دروغ، نفاق و بداخلاقی سم مهلک نظام اسلامی است

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر این‌که مطالبه اصلی مردم عدالت و مقابله با تبعیض و نابرابری است، گفت: دروغ، نفاق و بداخلاقی سم مهلک نظام اسلامی است.
مسعود پزشکیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، مسعود پزشکیان، نائب رییس مجلس شورای اسلامی شامگاه سه شنبه در جمع تعدادی از منتخبان مردم در شورای شهر تبریز با تأکید بر این‌که توفیق خدمت به مردم باید قدر دانسته شود، اظهار داشت: عملکرد و اقدامات شهرداری و شورای شهر ویترین خدمات نظام اسلامی محسوب می شود.

وی با بیان این‌که خدمت بی‌منت به صاحبان اصلی انقلاب اسلامی وظیفه‌ای بر عهده همه مسؤولان و وکلای مردم در پارلمان شهری است، خاطرنشان کرد: مردم خواستار صداقت از مسؤولان هستند، در این صورت برای آبادانی کشور و شهر خود مشارکت کرده و یاور مسؤولان خواهند بود.

پزشکیان با تأکید بر این‌که دروغ، نفاق و بداخلاقی سم مهلک نظام اسلامی است، تصریح کرد: مردم از بداخلاقی و دروغ رویگردان هستند.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به وعده های انتخاباتی گفت: امروز زمان عمل به وعده‌ها فرا رسیدن است، اگر با صداقت رفتار کرده و عدالت داشته باشید، مردم دوستدار شما خواهند بود.

وی با تأکید بر این‌که مطالبه اصلی مردم عدالت و مقابله با تبعیض و نابرابری است، گفت: برخی شعارهای عوام‌فریبانه در شأن نظام و مسؤولان منتسب به جمهوری اسلامی ایران نیست، اگر به وعده هایی که گفتیم؛ عمل کنیم هیچ کس به نظام پشت نمی کند، در غیر این صورت از نظام روی‌گردان خواهند شد.

نائب رییس مجلس شورای اسلامی با تشریح ظرفیت‌های مهم شورای شهر در آبادانی و توسعه منطقه، تصریح کرد: باید با همکاری یکدیگر بار دیگر اعتماد مردم به شورای شهر تبریز را بازگردانیم، با این فرصت به دست آمده باید درستی را در عمل نهادینه کرده و تنها به فکر مردم باشیم.

پزشکیان با تأکید بر این‌که بهره‌مندی از نکته نظرات و حمایت علما لازمه پیشرفت جامعه است، افزود: اگر چشم و گوش خود را به روی حقایق ببندیم، شایسته‌سالاری حاکم نخواهد شد و عده‌ای منفعت‌طلب به دنبال منافع فردی، حزبی و گروهی خود خواهند بود./935/۲۰۳/ب2

ارسال نظرات