۰۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
کد خبر: ۵۰۰۸۸۸
بعد از اقامه نماز جمعه تبریز؛

نمازگراران تبریز اقدامات آل خلیفه را محکوم کردند

نمازگزاران تبریز امروز در پایان نماز جمعه با راهپیمایی و تجمع اعتراض‌آمیز خود در میدان ساعت ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم بحرین و رهبر آنها آیت الله شیخ عیسی قاسم، اقدامات و جنایت های رژیم آل خلیفه را محکوم کردند.
تظاهرات در حمایت از شیخ عیسی قاسم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، نمازگزاران تبریز امروز در پایان نماز جمعه با راهپیمایی و تجمع اعتراض‌آمیز خود در میدان ساعت ضمن اعلام حمایت از مردم مظلوم بحرین و رهبر آنها آیت الله شیخ عیسی قاسم، اقدامات و جنایت های رژیم آل خلیفه را محکوم کردند و اعلام داشتند که مردم بحرین هیچ گاه تنها نخواهند ماند.

مردم سراسر استان و شهر تبریز پس از اقامه نماز جمعه با سردادن شعارهای «مرگ بر آل خلیفه»، «مرگ بر اسرائیل» و «آمریکا»، تمامی جنایات و بی کفایتی های رژیم آل خلیفه و حامیان منطقه ای آنها و مستکبران را محکوم کردند، ائمه جمعه استان نیز ضمن تشریح جایگاه مرجعیت دینی هم صدا با دیگر نقاط ایران اقدام رژیم آل خلیفه را در خطبه های نماز جمعه محکوم کردند.

راهپیمایان با سردادن شعارهایی به زبان فارسی و ترکی علیه اقدامات دولت بحرین در اهانت به ارزش‌های اسلامی و اسلام ستیزی، از دولت دولت بحرین خواستند هر چه زودتر در رابطه با اقدامات ضد اسلامی تجدید نظر کرده و از سرنوشت دولت های دیکتاتور منطقه عبرت بگیرند و بدانند که چنین حرکت هایی راه به جایی نخواهد برد.

نمازگزاران با در دست داشتن پلاکاردهایی در حمایت از قیام مردم بحرین با سردادن شعارهایی همچون «مرگ بر آل خلیفه»، «مرگ بر آل سعود»، «مرگ بر آمریكا» و «مرگ بر اسراییل» انزجار خود را نسبت به جنایت های آل خلیفه و آل سعود بیان داشتند و نسبت به هتک حرمت شیخ عیسی قاسم مرجع دینی شیعیان بحرین اعلام انزجار کردند.

اقشار مختلف مردم اعم از بازاریان، فرهنگیان، روحانیان، دانشجویان و دانش آموزان با حضور با شکوه و گسترده در این راهپیمایی که با شعارهای «آذربایجان اویاخدی شیعلری دایاخدی»؛ آذربایجان بیدار است، حامی شیعیان است، بار دیگر حمایت خود را از مردم مسلمان بحرین اعلام کردند.

نمازگاران با اشاره به جایگاه ارزشمند مرجعیت شیعی در ممالک اسلامی و نزد ملت‌های مسلمان، هر گونه اقدام توهین آمیز را محکوم کردند و اعلام داشتند که چنین اقدامات شرم آوری از سوی دولت بحرین که جنبه سیاسی داشته و برای تحت فشار قرار دادن شیعیان بحرین صورت گرفته است، انزجار مردم منطقه را به دنبال خواهد داشت.

مردم تبریز همچنین با محکومیت حمایت سعودی ها از نظامیان آل خلیفه و سرکوب مردم توسط نظامیان رژیم سعودی که در بحرین حضور دارند، خواستار لغو حکم ظالمانه دولت بحرین و اتهامات ناروا به شیخ عیسی قاسم شدند و از کشورهای حامی آل خلیفه در این جنایات خواستند که حمایت‌های ظالمانه خود را کنار بگذارند./202/854/ب1

ارسال نظرات