۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۵۰۱۹۶۲
مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین:

ترویج فرهنگ وقف میان کودکان از اولویت‌های اوقاف است

مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین گفت: یکی از از اولویت‌های اوقاف ترویج و نهادینه کردن فرهنگ وقف در میان خردسالان و کودکان است که امیدواریم با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با جدیت تمام در این زمینه برنامه‌ریزی جامعی انجام گیرد.
حجت الاسلام غلامرضا عادل

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام غلامرضا عادل مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین امروز در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با اشاره به نهادینه کردن  فرهنگ وقف در بین کودکان گفت: نهادینه کردن فرهنگ وقف در کودکان از اولویت های اوقاف است که با جدیت دنبال می‌شود.

وی در ادامه افزود: امیدواریم با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان زمینه گسترش برنامه‌های فرهنگی ویژه کودکان و نوجوانان افزایش یابد.

حجت الاسلام  عادل تصریح کرد: کودکان آینده سازان کشورند و برای داشتن جامعه‌ای ایده آل و گام برداشتن در مسیر توسعه پایدار لازم است هرچه بیشتر به تربیت و تعلیم کودکان و خردسالان توجه شود.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین اظهار کرد: یکی ازاولویت‌های نهادینه کردن فرهنگ وقف با سرمایه گذاری برای نسل آینده کشور است از این رو در اکثر کار ویژه‌های فرهنگی امامزادگان و موقوفات، فضای مناسبی برای کودکان و نوجوانان در راستای ترغیب و تشویق آنان به فرهنگ وقف و شعائر اسلامی ایجاد شده است.

وی در ادامه ابراز کرد: برنامه‌هایی مانند قرآن بخوان جایزه بگیر، وقف کودکان، بازی و سرگرمی و مسابقات نقاشی با موضوعات مذهبی پیش بینی شده و آماده هرگونه همکاری دوسویه و مستمر با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در این خصوص هستیم.

گفتنی است مژده اروجی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قزوین هم از آمادگی این کانون برای همکاری با اوقاف خبر داد و گفت: کانون جایگاه بالندگی فرهنگ، اندیشه و هنر کودکان و نوجوانان است و امیدواریم با تعامل و همکاری متقابل بتوانیم ضمن شناسایی و پرورش استعدادها و توانمندی مخاطبان خود در اوقاف و کانون گام‌های موثری برداریم./873/۱۰۲/ب۱

 

ارسال نظرات