۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
کد خبر: ۵۰۲۰۹۸
آیت الله علما:

خدمت به نظام اسلامی خدمت به اعتلای اسلام و دستورات الهی است

آیت الله علما با اشاره به اینکه خدمت به نظام اسلامی خدمت به اعتلای اسلام و دستورات الهی است، گفت: باید دستورات الهی را بکار بست و اجازه نداد خللی بر امنیت و ثبات کشور وارد شود.
آیت الله مصطفی علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، ظهر امروز در نشست با رییس و دیگر مسؤولان عقیدتی سیاسی مرزبانی استان کرمانشاه، ابراز داشت: نقش عقیدتی سیاسی در زندگی بسیاری از پرسنل اثرگذار و ماندگار است.

نماینده ولی فقیه در استان تصریح کرد: آموزش های دینی و اعتقادی عقیدتی سیاسی زندگی برخی از پرسنل را متحول کرده و تحت تأثیر قرار می دهد.

امام جمعه کرمانشاه خاطرنشان کرد: پایین بودن سن پرسنل وظیفه موجب می شود آموزش های عقیدتی سیاسی بهتر و بیشتر در روح و جان آنها جای گیرد و برای تمام عمر در قلب آنها ماندگار شود.

وی در ادامه افزود: باید مسائلی از قبیل احکام، قرآن و اخلاق در آموزش های عقیدتی سیاسی مدنظر قرار گیرد زیرا این امور در تمام طول عمر افراد ارجحیت داشته و در زندگی دینی آنها راهگشا خواهد بود.

آیت الله علما بیان داشت: خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی براساس قرآن و آموزه های دینی بنا شده و خدمت به نظام به منزله خدمت به قرآن و اسلام است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: باید دستورات الهی را بکار بست و در راه اعتلای اسلام گام برداشت و اجازه نداد خللی بر امنیت و ثبات کشور وارد شود.

امام جمعه کرمانشاه در پایان عنوان داشت: یکی از افتخارات نیروهای مسلح کشور این است که فرمانده کل قوای جمهوری اسلامی ایران فردی توانمند و معتقد به احکام دین مبین اسلام است که تاکنون دستوری خلاف دستورات قرآن و دین صادر نکرده است./857/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات