۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۵۰۲۱۱۹
نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

امام خمینی در برخورد با رانت خواران بسیار قاطع بود

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی با بیان اینکه امام راحل در برخورد با رانت خواران بسیار قاطع بود، گفت: این همان راهی است که رهبر معظم انقلاب هم آن را ادامه می‌دهند.
حجت الاسلام علی اسلامی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه تاکستان در آستانه سالروز رحلت امام راحل، با اشاره به اهداف و آرمانهای ایشان اظهار کرد: در سال‌های ابتدایی انقلاب امام توانست موجی از اعتماد و سربلندی را برای کشور به ارمغان بیاورد.

وی در ادامه افزود: امام توانستند حکومتی را پایه ریزی کنند که عدالت را در دستور کار خود قرار داده بود و هم مردم به حکومت و مسؤولان خود در تمامی رده‌ها اعتماد داشتند.

امام جمعه تاکستان در ادامه خاطرنشان کرد: البته همیشه افرادی بوده اند که واسطه نزدیکی به امام از شرایط خود سوء استفاده کنند، متاسفانه با رحلت امام راحل این موضوع بیشتر هم شد.

وی در ادامه با بیان اینکه امام راحل در برخورد با رانت خواران بسیار قاطع بود ابراز کرد: این همان راهی است که رهبر معظم انقلاب هم آن را ادامه می‌دهند، با این حال همه باید با اشخاصی که می‌خواهند شخصیت، گفتار و رفتار امام را تحریف کنند برخورد کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی تصریح کرد: پس از ارتحال امام رهبر معظم انقلاب با تمام قوا از خط و مشی امام پاسداری کرده‌اند و امروز هم که شرایط نسبت به سال‌های ابتدایی انقلاب بسیار تغییر کرده است می‌بینیم که در بسیاری مسائل تنها ایشان هستند که ایستادگی می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به تاکیدات امام راحل بر اتحاد ملت گفت: امروز می‌بینیم که برخی آقایان تنها به خاطر منافع شخصی به دنبال ایجاد موج دو قطبی هستند، بدون در نظر گرفتن مصالح نظام، سنگِ خواسته‌های خود را به سینه می‌زنند و در این میان کشور را هم تحت تاثیر قرار می‌دهند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: مسؤولان با هر دیدگاهی باید برای انقلاب با هم همگام باشند نه اینکه یکدیگر را تخریب کنند.

حجت الاسلام والمسلمین اسلامی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز تنها با نگاهی به انتخابات شورا شهر می‌بینیم که بسیاری از افراد نه به خاطر پیشرفت کشور و محل زندگیشان که تنها برای به دست آوردن قدرت و بهره برداری از آن میلیون‌ها تومان پول خرج می‌کنند، پوستر‌های تبلیغاتی چهره شهر را دگرگون می‌کند و در حالی انتخابات می‌شود که به واقع هیچ توضیحی در خصوص تجربه و یا توانایی افراد وجود ندارد.

امام جمعه تاکستان در پایان گفت: امروز چشم امید همه به رهبر معظم انقلاب دوخته شده است که در راه حق و حقیقت قدم بر می‌دارند، همان طور که افراد در خط امام صادقانه به کشور خدمت می‌کنند و دچار حذب و جناح نمی‌شوند بلکه تنها برای ایران اسلامی تلاش می‌کنند./873/۱۰۲/ب2

 

ارسال نظرات