۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
کد خبر: ۵۰۲۶۲۹
به همت بنیاد شهید قم؛

طرح رمضان با دیدار از ۳۰۰ خانواده شاهد و ایثارگر آغاز شد

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: طرح رمضان با ‌دیدار از ۳۰۰ خانواده معظم شاهد و ایثارگران در استان قم آغاز شد.
بنیاد شهید

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم، سید جواد هاشمی با اشاره به دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران در ماه مبارک رمضان عنوان کرد: در این طرح که در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می شود،‌ خادمان به شهدا در بنیاد شهید وامور ایثارگران استان، ‌مدیر کل، ‌معاونان و مدیران بنیاد و ‌مسوولان دستگاههای اجرایی با خانواده معظم شهدا و ایثارگران دیدار می کنند.

وی ادامه داد: اولویت دیدارها با شهدای عملیات رمضان و شهدایی است که در ماه مبارک رمضان به شهادت رسیدند و یا به درجه جانبازی نایل آمده اند.

وی اضافه کرد: این دیدارها در راستای سپاس و قدردانی از ایثار و گذشت و صبر خاندان ایثار و شهادت و تقویت روحیه خدمت رسانی انجام می شود.

هاشمی خاطر نشان کرد: دیدار از خانواده معظم شهدا و ایثارگران هر سال حداقل یکبار صورت می گیرد.این دیدارها در قالب طرح های مختلف از جمله 10 طرح دولت عشق‌،‌ فجر آفرینان،‌ دفاع مقدس،‌ رمضان، ‌ام البنین(س)،‌ علمداران حماسه،‌ شهدای جوان و‌ شهدای دانش آموزی است.

وی افزود: علاوه بر این طرح ها ،‌دیدارها در طول سال از خانواده معظم شهدا و ایثارگران صورت می گیرد. سال گذشته 16040دیدار در قالب طرح سپاس از خانواده معظم شهدا و ایثارگران انجام گرفت. /۸۷۲/د۱۰۲/ج

ارسال نظرات