۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۵۰۲۶۸۵
امام جمعه نورآباد:

خدمت به مردم بهترین راه ادای حقوق شهروندی است

امام جمعه نورآباد خدمت به مردم را فلسفه دین و اجرای قانون دانست و گفت: بهترین راه برای رعایت حقوق شهروندی خدمت به مردم در هر عرصه ای است.
امام جمعه نورآباد

حجت الاسلام سید جعفر هاشمی نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: حقوق شهروندی نظام برگرفته از دستورات دینی است.

وی با بیان اینکه هدف اجرای احکام رعایت حقوق شهروندی است، افزود: فلسفه دین و اجرای احکام برای خدمت به انسانها است.

امام جمعه نورآباد با تأکید بر ضرورت رعایت حقوق شهروندی، خاطرنشان کرد: در این راستا مسؤولان در هر جایگاه و مقامی که هستند باید با انجام وظایف خود به حق دیگران احترام بگذارند.

وی با بیان اینکه بهترین راه ادای حقوق شهروندی خدمت به مردم در هر عرصه ای است، بیان داشت: مسؤولیت پذیری از شاخصه های مهم یک مدیر و مسؤول توانمند است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

حجت الاسلام هاشمی نژاد در ادامه تصریح کرد: با شعار دادن و برگزاری همایش ها نمی توان حق مردم را ادا کرد و با توجه به شعار سال عمل کردن به شعارها و وعده ها بهترین و مؤثرترین عامل برای خدمت بی منت به مردم و توجه به حق این افراد است.

وی با تأکید بر اینکه سازمانها باید به وظایف خود بر اساس قانون عمل کنند، افزود: با گذشت 38 سال از عمر پربرکت انقلاب وجود مناطق محروم زیبنده این کشور نیست.

امام جمعه نورآباد با یادآوری به اینکه مسؤولان در دوران انتخابات حرفها و وعده های خوبی برای رفع محرومیت و ارتقای وضع معیشتی مردم بیان کردند، خاطرنشان کرد: عمل به این وعده ها در محرومیت زدایی و کم کردن فاصله طبقاتی که حق مردم است نقش آفرین است.

وی در ادامه به نقش مردم در رعایت حقوق شهروندی اشاره و عنوان کرد: پرداخت زکات، صدقه، خمس و انفاق باید مورد توجه مردم قرار گیرد و ثروتمندان در رفع مشکل فقر و محرومیت گامهای مؤثری بردارند تا مشکلات جامعه برطرف شده و حق شهروندان نیز رعایت شود./۹۴۵۹/۳۰۲/ب2

ارسال نظرات