۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۱
کد خبر: ۵۰۲۸۲۷
نماینده مجلس خبرگان رهبری:

سند ۲۰۳۰ تلاش دشمن برای اجرای پروژه نفوذ در کشور بود

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که سند ۲۰۳۰ به طور یک کاپیتولاسیون دیگری بود که باید هوشیاری و بصیرت رهبری جلوی آن گرفته شد، گفت: به طور حتم این سند به ضرر اسلام، انقلاب، نظام، ولایت فقیه و عموم ملت ایران بود.
حجت الاسلام والمسلمین معلمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قائمشهر، حجت الاسلام والمسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری بعد از ظهر امروز در دیدار جمعی از فرهنگیان و معلمان با گرامیداشت سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و قیام پانزده خرداد، گفت: اندیشه های امام خمینی(ره) عزت و آزادگی را برای ملت های جهان به ارمغان آورد.

وی با بیان این که امام خمینی(ره) با ایمان به خدا و پشتوانه عظیم مردمی توانست در برابر همه قدرت های جهانی بیاستند و از اسلام ناب محمدی حراست کند، افزود: ایمان راسخ و پشتوانه مردمی موجب پیروزی انقلاب اسلامی از سوی امام راحل شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امام خمینی(ره) از هیچ قدرتی هراس نداشت و در برابر همه آنها ایستاد و از نهضت عظیم اسلامی دفاع کرد، بیان داشت: امام راحل با آغاز نهضت مردمی انقلاب اسلامی بسیاری از معادلات بین المللی و منطقه ای را بر هم زد.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که بر اساس تحلیل سیاست مداران بزرگ غربی امام راحل هیچ گاه نمی توانستند بر حکومت طاغوت غلبه کنند، بیان داشت: اما امام خمینی(ره) بر خلاف آن تحلیل ها توانستند با همراه کردن مردم، حکومت طاغوت را شکست دهند.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که امام خمینی(ره) در سیزدهم خرداد ماه با یک سخنرانی تاریخی در مدرسه فیضیه قم بستری را برای پیروزی انقلاب اسلامی فراهم کردند، گفت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در آن سخنرانی تاریخی وابستگی نظام شاهنشاهی به استکبار را برای همگان افشا کردند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که امام خمینی(ره) در سخنرانی های خود پذیرش ذلت حکومت پهلوی در برابر آمریکایی ها را فریاد می زدند، گفت: آن سخنرانی تاریخی امام راحل در مدرسه فیضیه موجب دستگیری ایشان از سوی حکومت شد که همین مسأله موجب شد تا مردم به خیابان ها بیایند و قیامی علیه رژیم آغاز شود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که سخنرانی تاریخی امام راحل در سیزدهم خرداد بذر انقلاب را کاشت و خون پاک شهدای پانزده خرداد آن را آبیاری کرد، گفت: آن بذری که امام راحل در سیزدهم خرداد ماه کاشت در 22 بهمن سال 57 به بار نشست و موجب پیروزی انقلاب اسلامی شد.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که امام خمینی(ره) استقلال، آزادی، دین و ارزش های اسلامی را به ملت ایران هدیه دادند، افزود: تا پیش از پیروزی انقلاب، حکومت وقت در بسیاری از امور وابسته کامل غرب بود.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که وابستگی و ذلت رژیم طاغوت به آمریکا، عزت و استقلال ملت ایران خدشه دار کرد و پایین ترین سطح ممکن کاهش داد، بیان داشت: اما پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) موجب احیای عزت، عظمت و استقلال ملت بزرگ ایران شد.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که به تجربه ثابت شده است که وابستگی برای هر کشوریی ذلت و خواری خواهد آورد، خاطرنشان کرد: برای حفظ عزت و اقتدار کشورمان باید بر روی پای خود بیاستیم و در هیچ اموری به بیرون وابسته نباشیم.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با اشاره به این که یکی از توطئه های دشمنان وابسته نگه داشتن کشورمان به بیرون است، گفت: اگر کشور در عرصه های مختلف وابسته به بیرون باشد نمی تواند مسیر رشد و تعالی را طی کند.

امام جمعه قائمشهر با بیان این که ایستادگی و مقاومت یکی از رموز مهم پیروزی های سه دهه اخیر کشورمان در عرصه های مختلف است، بیان داشت: امروز نیز اگر می خواهیم جایگاه فعلی را حفظ کنیم باید تلاش کنیم از وابستگی پرهیز کنیم و روی پای خود بیاستیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود به سند 2030 اشاره کرد و با ابراز تأسف از وجود چنین سندی در مجموعه آموزی کشور، گفت: وجود چنین سندی با مبانی اصولی و اعتقادی کشورمان به شدت در تضاد است.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با بیان این که متأسفانه برخی مسؤولان کشور برای کسب نامشروع قدرت، دروغ های زیادی در باره ی سند بیست سی مطرح کردند، افزود: متأسفانه این سند غیر مشروع بدون نظارت و بررسی دقیق متویان امر مسیر اجرایی خود را طی می کرد که با هشدار به موضع مقام معظم رهبری متوقف شود.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که سند 2030 حرکت خزنده و آشکار دشمن برای نفوذ به کشورمان بود، افزود: دشمنان از هر مسیری تلاش می کنند تا به اهداف و برنامه های شوم خود در نفوذ به کشورمان دست یابند.

حجت الاسلام والمسلمین معلمی با تأکید براین که مسؤولان آموزش و پرورش به جای توجه به سند 2030 در جهت اجرایی شدن سند تحول آموزش و پرورش گام بردارند، گفت: کشورمان در موضوع آموزش و پرورش چیزی کم ندارد که بخواهد از دیگر کشورهای غربی الگوگیری کند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آنها می خواهند با طراحی چنین سندهایی فرهنگ غربی را در کل دنیا سرایت دهند، گفت: خوشبختانه با هوشیاری و بصیرت بالای مقام معظم رهبری این تلاش شوم دشمنان نیز خنثی شد.

حجت الاسلام والمسلمین با بیان این ک مسؤولان آموزش  و پرورش این سند را برای مطالعه و قضاوت دقیق افکار عمومی منتشر کنند، گفت: اجرای این سند به طور زیر بار رفتن کشور در ذلت و خواری بود.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که سند 2030 به طور یک کاپیتولاسیون دیگری بود که باید هوشیاری و بصیرت مقام معظم رهبری جلوی آن گرفته شد، تصریح کرد: به طور حتم این سند به ضرر اسلام، انقلاب، نظام، ولایت فقیه و عموم ملت ایران بود.

وی با تأکید بر این که همه بخش های دستگاه تعلیم و تربیت باید مبنای دینی و ارزشی به خود بگیرد، خاطرنشان کرد: امروز یکی از اولویت های مسؤولان آموزش و پرورش باید ترویج مبانی دینی و اعتقادی در مدارس باشد./۹۵۰/۲۰۲/ب2

ارسال نظرات