۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۴
کد خبر: ۵۰۳۱۷۹
تولیت مدرسه علمیه امام حسین بابل:

تمام تلاش دشمن به تضعیف جایگاه ولایت فقیه معطوف شده است

حجت الاسلام تقی پور هوشیاری جامعه اسلامی را برای مقابله با توطئه دشمنان علیه رأس نظام اسلامی مورد تأکید قرار داد و گفت: امروز برنامه های پیچیده دشمنان علیه نظام اسلامی برای تضعیف جایگاه ولایت فقیه است.
حسین تقی پور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام حسین تقی پور، تولیت مدرسه علمیه امام حسین(ع) بابل امشب در مراسم بزرگداشت شهدای 15خرداد و سالگرد ارتحال امام راحل در آهنگرکلای بابل، گفت: امام راحل نگاه دین به حوزه اجتماع و جماعت را به دقت مورد توجه قرار می داد و سنگرهای مساجد و برپایی نمازهای جماعت را از عناصر قدرت در جامعه اسلامی می دانست.

وی افزود: از نخستین اقدام های امام راحل پس از پیروزی انقلاب اسلامی راه اندازی سریع نمازهای جمعه در سراسر کشور بود تا این سنت فراموش شده در جامعه اسلامی موجب بصیرت افزایی و استحکام جامعه اسلامی شود.

امام جمعه گتاب محور اجتماع در کشور را ولایت فقیه بیان کرد و اظهار داشت: محور و شاکله اجتماع در جامعه ما ولایت فقیه است که ضمن مشخص نمودن خطوط کلی و چهارچوب فضای اجتماع از مولفه های اقتدار محسوب می شود.

وی ادامه داد: هر کس در هر عنوان سعی در بر هم زدن وحدت و اجتماع مردم داشته باشد و مردم را به دسته بندی های خیالی نظیر تندور و کندرو تقسیم کند، در مسیر تضعیف جامعه اسلامی گام بر می دارد.

حجت الاسلام تقی پور با اشاره به برنامه های دشمنان برای تضعیف پیوست و وحدت در جامعه، تصریح کرد: بعد از تلاش های متعدد از جمله انواع ترور و تهدید برای از بین بردن اجتماع جامعه اسلامی نظیر نمازهای جمعه و راهپیمایی های وحدت آفرین، تلاش دشمن برای تضعیف جایگاه ولایت فقیه معطوف شده است.

وی تاکید کرد: ایجاد فضا سازی رسانه ای و انتساب جملات کاذب از طریق رسانه به ویژه ماهواره و شبکه های اجتماعی برای تضعیف جایگاه ولایت فقیه از توطئه های پیچیده دشمنان است و باید همگان در این خصوص هوشیار باشند.

استاد حوزه و دانشگاه با اظهار نگرانی از جریان خزنده ای برای اجرای برنامه های دشمنان در کشور، گفت:سند2030 نمونه آشکار از برنامه مدون دشمنان اسلام برای به مذبح بردن فرهنگ اسلامی است.

وی فرهنگ را در اولویت نخست کشور و در راس همه امور بیان کرد و افزود: اگر در زمینه هایی مانند نظامی و اقتصادی بسیار قدرتمند باشیم اما دشمنان در حوزه فرهنگی بر ما مسلط شوند، شکست ما حتمی است.

حجت الاسلام تقی پور با اشاره به هجمه های اخیر در ادامه ناتوی فرهنگی برای حجاب و عفاف زدایی در جامعه، تصریح کرد: امروز بخش عمده ای از افزایش طلاق ها در جامعه ما در اثر تخریب فرهنگی جامعه است و برخی از عناصر نفوذی و عوامل دست نشانده دشمن امروز عفاف زدایی را در جامعه ما طلبکارانه دنبال می کنند.

وی ادامه داد: علما، ائمه جمعه و قاطبه مومنین امروز نگران وضعیت فرهنگی جامعه هستند و انتقادهای آنها از روی دلسوزی و انصاف است اما متاسفانه برخی در بدنه اجرایی کشور این انتقادها را بر نمی تابند و منتقدین را به عقده گشایی متهم می کنند.

تولیت مدرسه علمیه امام حسین(ع) بابل تأکید کرد: اگر مسؤولان دغدغه ها و دستورات مقام معظم رهبری را در حوزه های مختلف از جمله فرهنگ به دقت به اجرا در بیاورند، این همه نابسامانی های فرهنگی در جامعه نخواهیم داشت./1313/۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات