۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۰
کد خبر: ۵۰۳۴۱۴
مدیر حوزه علمیه قزوین:

حفظ نظام و دستاوردهای آن وظیفه آحاد مردم انقلابی است

حجت الاسلام عباسی حفاظت از نظام مقدس جمهوری را از وظایف مردم انقلابی دانست و گفت: امروز آحاد مردم و در راس آنها به ویژه مسؤولان کشور باید توجه ویژه‌ای به حفظ ارزش‌ها و طرد نامحرمان از انقلاب اسلامی را داشته باشند امروز همه نیروهای انقلابی باید برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و حمایت از محرومان عالم آمادگی داشته باشند.
حجت الاسلام علی عباسی

حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه علمیه قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به انقلابی‌گری نیروهای مردمی گفت: یکی از مهم‌ترین نکاتی که رهبر معظم انقلاب به آن توجه دارند مساله انقلابیگری نیروهای مردمی است که سبب می شود انقلاب با این حرکت تا انتها از خطرات و آسیب‌ها در امان بماند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت تربیت دینی در نسل جوان افزود: امروز نسل جوان کشور به عنوان آینده سازان جامعه باید از تربیت دینی و انقلابی برخوردار باشند تا بتوانند در ایجاد حرکت‌های انقلابی درباره چالش‌ها و آسیب‌های دشمن سهیم و موثر باشند.

مدیر حوزه علمیه قزوین در ادامه حفاظت از نظام مقدس جمهوری را از وظایف مردم انقلابی دانست و اظهار کرد: امروز آحاد مردم و در راس آنها به ویژه مسؤولان کشور باید توجه ویژه‌ای به حفظ ارزش‌ها و طرد نامحرمان از انقلاب اسلامی را داشته باشند امروز همه نیروهای انقلابی باید برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان و حمایت از محرومان عالم آمادگی داشته باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه جوانان باید فرصت جوانی را برای خودسازی فکری و روحی مغتنم بشمارند ابراز کرد: نسل جوان امروز باید کشور خود را بشناسد و جایگاه رفیعی را که ایران و ایرانی به برکت انقلاب اسلامی در جهان و در منطقه در میان امت بزرگ اسلامی به وجود آورده است قدر دانسته و خود را به زیور علم و معرفت مجهز کند.

حجت الاسلام عباسی در ادامه با اشاره به اهداف دشمن در تهاجم فرهنگی تصریح کرد: ضربه زدن به ایمان نسل جوان و مخدوش کردن فرهنگ انقلابی حاکم بر ذهنیت جامعه از جمله اهداف مهمی است که دشمنان در هجوم حساب شده فرهنگی خود بر ضد مردم مسلمان ایران دنبال می کنند.

وی در پایان گفت: بیشترین چیزی که روی ذهن جوان اثر می‌گذارد دو عامل است یکی تبلیغات گوناگون دشمن است و عامل دوم عدم تبیین و دفاع صحیح از حقایق و اصولی است که در انقلاب به عنوان مسلمات، پایه‌ها و ستون‌های اصلی اعتقادات شناخته شده است از این رو شناخت هر دو عامل جوانان را از آسیب‌های اخلاقی مصون می‌دارد/.۸۷۳/۳۰۲/ب۱

ارسال نظرات