۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۱۵
کد خبر: ۵۰۳۴۴۳
استاندار قم تاكيد كرد؛

ضرورت توسعه اشتغال با استفاده از ظرفيت هاي صنعت گردشگري در قم

استاندار قم با اشاره به درآمد ۵۵ درصدي استان قم از بخش گردشگري و خدمات اظهار داشت: توسعه اشتغال با استفاده از ظرفيت هاي اين صنعت در دستور كار مسئولان قرار بگيرد.
استاندار قم

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی استانداری قم، سید مهدی صادقی در سومین جلسه اقتصاد مقاومتی استان قم در سال جاری، كه با حضور زهرا احمدي پور معاون ریيس جمهور و ریيس سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي و گردشگري در سالن امام جواد (ع) استانداري برگزار شد خواستار تعامل مسؤولان قمي با ساير استان ها استفاده از تجربيات ايشان برای تحقق مولفه هاي اقتصاد مقاومتی شد.
استاندار قم گفت: بايستي با استفاده از ظرفیت های استان قم که محوریت آن گردشگری و خدمات است، رشد و توسعه ي اقتصادي استان محقق شوند.
وی درآمد حدود 55 درصدی قم از حوزه گردشگری را مورد توجه قرار داد و افزود: حفظ منابع درآمدي موجود و ايجاد ظرفيت هاي جديد مي تواند اين رقم را افزایش دهد.
صادقی با بیان این که توسعه موزه و بنای تاریخی تیمچه بازار قم از اهمیت بالایی برخوردار است، ادامه داد: این 2 طرح جایگاه ویژه ای در توسعه صنعت گردشگری استان دارند.
استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با تقدیر از حضور پرشور مردم در انتخابات 29 اردیبهشت ماه امسال گفت: این مساله نشان از درک و آگاهی مردم دارد و امیدواریم همچنان که بزرگان و دلسوزان کشور هم تکیه و تاکید دارند بتوانیم از همه انرژی و توان خود برای رشد و توسعه کشور استفاده کنیم./۸۷۲/د
۱۰۲/ی

ارسال نظرات