۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
کد خبر: ۵۰۳۵۰۸
آیت الله علما:

خیرین در ماه رمضان از کمک به مراکز خیریه غافل نشوند

آیت الله علما ضمن بازدید از مرکز شیرخوارگاه معتضدی و مرکز توانبخشی و مراقبتی شبانه روزی سالمندان شمیم مهر خیرین را به سرکشی از این مراکز و کمک به مراکز خیریه دعوت کرد.
آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما آیت الله علما

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، آیت الله مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و سردار بهمن ریحانی، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) کرمانشاه و جمعی از مسؤولان ظهر امروز از مرکز شیرخوارگاه معتضدی و مرکز توانبخشی و مراقبتی شبانه روزی سالمندان شمیم مهر بازدید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ضمن درخواست از خیرین برای توجه بیشتر به مراکز خیریه، ابراز داشت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای انجام امور خیریه و کمک به نیازمندان است.

امام جمعه کرمانشاه تصریح کرد: افرادی که توان مالی دارند در ماه مبارک رمضان از مراکز سالمندان و شیرخوارگاه ها بازدید کرده و از کمک به این مراکز دریغ نکنند.

آیت الله علما خاطرنشان کرد: کمک به نیازمندان و مراکز خیریه اجر فراوانی در نزد خداوند متعال خواهد داشت، بنابراین نباید این اقشار جامعه را به فراموشی سپرد.

وی در ادامه بیان داشت: مسلمانان در قبال هم مسؤولانه عمل کنند و با کمک به اقشار آسیب پذیر قدری از رنج و آلام آنها بکاهند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه  اظهار داشت: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای سرکشی از مراکز خیریه و کمک به این مراکز در راه تسهیل زندگی افراد ضعیف و آسیب پذیر است.

امام جمعه کرمانشاه در پایان گفت: برخی مراکز خیریه استان مشکلات فراوانی داشته و بدون توجه و کمک خیرین با مشکلانی مواجه هستند، بنابراین خیرین در این ماه فرصت را غنیمت شمرده و در اعمال خیرخواهانه شرکت کنند./857/۲۰۲/ب۲

ارسال نظرات