۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵
کد خبر: ۵۰۳۶۶۱

جمعی از مسؤولان و مردم بستان آباد با امام جمعه تبریز دیدار کردند

جمعی از مسؤولان و آهالی بستان آباد به همراه امام جمعه این شهرستان با حضور در دفتر امام جمعه تبریز با حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم دیدار و تبعیت خود را از ولایت فقیه اعلام کردند.
آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، امروز جمعی از مسؤولان و اهالی بستان آباد به همراه امام جمعه این شهرستان با حضور در دفتر امام جمعه تبریز با حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی دیدار کردند و تبعیت خود را از ولایت فقیه و رهنمودهای ایشان اعلام کردند.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم در این دیدار با قدردانی از این حضور، خاطرنشان کرد: ولایتمداری و تبعیت از ولایت فقیه عامل پیشرفت و توسعه کشور است و در سایه عمل به این رهنمودها است که مشکلات اقتصادی کشور حل خواهد شد و معیشت مردم بهبود خواهد یافت.

وی با تأکید بر تلاش مضاعف مسؤولان در راستای حل مشکلات اقتصادی و معیشت مردم، گفت: مسؤولان شهرستان لازم است با همدلی و همراهی و با توجه به رهنمودهای رهبر انقلاب مشکلات مردم را در اولویت کار خود قرار دهند و خدمت را اساس کار خود قرار دهند.

امام جمعه تبریز با اشاره به تهاجم فرهنگی غرب و برنامه نفوذ اعتقادی برای ضربه به نظام اسلامی و انحراف نسل جوان، گفت: امروز باید در برابر این تهاجمات فرهنگی ایستاد و اجازه نداد تا نسل جوان را از مسیر حق و اسلام دور کند و نسبت به انقلاب نا امید کنند، دشمن می خواهد مردم نسبت به انقلاب بی اعتماد شوند.

وی با بیان اینکه مردم بستان آباد مردمی مؤمن و انقلابی هستند و لازم است در مسیر انقلاب و حمایت از ولایت فقیه گام بردارند، تصریح کرد: باید در تمام صحنه‌های انقلاب حضور داشت و از آرمان‌های امام راحل و شهدا صیانت کرد و دشمن را در اهداف شوم خود مأیوس گذاشت.

حجت الاسلام سید رضا رضوی امام جمعه بستان آباد نیز در این دیدار با تبریک انتصاب حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم به امامت جمعه تبریز و نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان شرقی برای وی آرزوی توفیق و موفقیت در این سمت و و جایگاه برای تقویت بنیه انقلابی و ولایی استان کرد.

وی با بیان اینکه از طرف مردم بستان آباد به وی این مسؤولیت بزرگ و خطیر را تبریک می گویم، افزود: ضمن آرزوی موفقیت، از آنچه که در توان داریم از نماینده ولی امر مسلمین  اطاعت و حمایت خواهیم کرد تا منویات مقام معظم رهبری و امام راحل و راه شهدا تداوم پیدا کند./854/۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات