۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۲
کد خبر: ۵۰۳۸۸۰
نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی:

افزایش اتحاد و انسجام ملی ثمره اقدامات تروریستی است

نیازآذری با اشاره به حوادث تروریستی در تهران، گفت: ترقه بازی های گروهک های تروریستی در کشور جز رسوایی آن ها و اتحاد بیشتر جامعه اسلامی ثمری دیگر برای آن ها نخواهد داشت.
حسن نیازآذری

حسین نیازآذری، نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، با محکوم کردن دو حادثه روز گذشته در مجلس شورای اسلامی و مرقد مطهر امام راحل، گفت: اقدام کور گروهک تکفیری علیه شهروندان ایرانی یک اقدام مذبوحانه و در راستای منافع دشمنان امت اسلامی به ویژه آمریکا بود.

وی هدف از این اقدام را ناامنی در کشور بیان کرد و افزود: ملت مقاوم و منسجم ایران با هوشیاری و بصیرت خود مانع از رسیدن تروریست ها و اربابان آن ها به اهداف خود خواهند شد.

عضو هیات رییسه کمیسون عمران مجلس شورای اسلامی انسجام و بصیرت جامعه را در این برهه مهم عنوان کرد و اظهار داشت: پدیده شوم تروریست به ویژه تروریسم تکفیری و وهابی در منطقه برای ایجاد شکاف در بین امت اسلامی، تضعیف امت اسلامی و خدمت برای دشمن صهیونیستی و ایجاد امنیت برای این رژیم است.

وی با تقدیر از هوشیاری و اقدام به موقع نیروهای امنیتی برای مقابله با این گروهک های تروریستی، تاکید کرد: امروز جامعه ما به داشتن نیروهای مخلص و مومن خود برای مقابله با جریان های خطرناک ترویستی در هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای جغرافیایی در قالب مدافعان حرم افتخار می کند و ترقه بازی های این عناصر منحرف در ام القرای جهان اسلام جز رسوایی آن ها و اتحاد بیشتر جامعه اسلامی ما ثمری دیگر برای آن ها نخواهد داشت.

نیازآذری با اشاره به سفر اخیر رییس جمهور آمریکا به منطقه و تهدید جمهوری اسلامی از سوی برخی از دست نشانده های استکبار در منطقه، خاطرنشان کرد: نقشه دشمنان نظام اسلامی به ویژه آمریکا برای سلی آرامش داخلی و ایجاد حرکت های تنش زا در ایران و محور مقاومت با هوشیاری و وحدت امت اسلامی مانند گذشته به شکست کشیده می شود.

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید هوشیارانه و توام با بصیرت در مقابل جریان سازی ها رسانه ای دشمن برخورد کرد، گفت: ایجاد جنگ روانی برای بهره برداری از دو حادثه تروریستی تهران هدف بعدی تروریست ها و حامیان آن ها است تا در میان صفوف ملت و فرزندان انقلاب شکاف ایجاد کنند.

وی ادامه داد: شایسته است با هوشیاری و بصیرت انسجام خود را تحت لوای رهبری معظم انقلاب اسلامی  حفظ نماییم.

نیازآذری با اشاره به تجربه تاریخی ملت ایران به ویژه در مواجهه با گروهک های ترویستی مانند منافقین، تصریح کرد: شهادت 17 هزار شهید در حوادث تروریستی در گذشته این نکته را به اثبات رساند که با هر حرکت دشمن نه تنها ملت ایران از مواضع به حق خود عقب نشینی نمی کند بلکه انسجام ملی و دینی در میان آحاد جامعه ما بیشتر از گذشته می شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تروریست ها باید از گذشته ملت ایران درس بگیرند و به زودی پاسخ محکمی از جانب ملت ایران به تروریست ها و حامیان آن ها دریافت خواهند کرد.

وی ادامه داد: حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل هیچ خللی در اراده ما برای ریشه کن کردن تروریسم در منطقه و تقویت جریان مقاومت ایجاد نخواهد کرد.

نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از مواضع رهبر معظم انقلاب بر لزوم تبعیت همه به ویژه مسؤولان از دستورها و رهنمودها مقام معظم رهبری تاکید کرد و گفت: قدرت و عظمت ما در سایه تدابیر مقام معظم رهبری و انسجام و تبعیت همه آحاد ملت به ویژه مسؤولان در مقابله با دشمن پدید می آید و این رمز پیروزی ما و عبور از مسیر پرتلاطم خطرها در طول تاریخ انقلاب است./1313/ ۳۰۲/ص

ارسال نظرات