۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۶
کد خبر: ۵۰۳۹۴۶

برگزاری دوره‌های آموزش قرآن و سبک زندگی اسلامی در پردیسان قم

دوره‌های «آموزش قرآن، سبک زندگی اسلامی و آشنایی با امام زمان(عج)» با همکاری نمایندگی مرکز خدمات پردیسان و هیأت غنچه‌های مهدوی پنج‌شنبه‌ها ویژه دختران نونهال و نوجوان برگزار می‌شود.
سبک زندگی اسلامی در پردیسان

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه قم نمایندگی پردیسان، دوره‌های «آموزش قرآن، سبک زندگی اسلامی و آشنایی با امام زمان(عج)»ویژه دختران نونهال و نوجوان برگزار می‌شود.

هیأت غنچه‌های مهدوی از سال 1394 تأسیس و هدف از تشکیل آن آموزش احکام و معارف دینی و مهدوی برای دختران نوجوان طلاب ساکن پردیسان می‌باشد.
برگزاری دوره‌های آموزشی قرآن، احکام، معارف دینی، آشنایی با امام زمان(عج) و مهدویت و مراسم‌های اعیاد و شهادت‌های ائمه معصومین(ع) در مناسبت‌های مختلف ازجمله برنامه‌های این هیأت است.
شایان‌ذکر است، دوره‌های آموزشی این هیئت هر پنجشنبه از ساعت 10.30 تا 12 صبح، ویژه فرزندان دختر نونهال و نوجوان در نمایندگی مرکز خدمات پردیسان برگزار می‌شود.

گفتنی است دوره‌های «آموزش قرآن، سبک زندگی اسلامی و آشنایی با امام زمان(عج)» با همکاری نمایندگی مرکز خدمات پردیسان و هیأت غنچه‌های مهدوی برگزار می‌شود /۸۷۲/د۱۰۲/ی

ارسال نظرات