۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۵۰۴۰۸۷
امام جمعه تبریز:

حادثه تهران خللی در اقتدار ایران ایجاد نخواهد کرد

امام جمعه تبریز گفت: اقتدار ایران در مجامع بین المللی و ظهور مقتدرانه مسؤولان همه به برکت خون شهدا است و حوادثی چون حادثه تهران در امنیت و اقتدار کشور هیچ خللی ایجاد نخواهد کرد.
امام جمعه تبریز، حجت الاسلام آل هاشم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم عصر امروز در دیدار جمعی از پداران شهدا و اعضای هیأت شهدای تبریز با اشاره به اقتدار و عزت ایران اسلامی در منطقه و جهان، اظهار داشت: این اقتدار همه به برکت شهدا است.

وی ادامه داد: همه مردم و مسؤولان همه مدیون خون شهدا هستیم، اقتدار ایران در مجامع بین المللی و ظهور مقتدرانه مسؤولان همه به برکت خون شهدا است، امروز این امینت مثال زدنی را همه از برکت حضور رزمندگان اسلام است و حوادثی چون حادثه تهران در امنیت و اقتدار کشور هیچ خللی ایجاد نخواهد کرد.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه امروز رهبری مقتدرانه رهبری انقلاب را در تمام شؤونات جامعه دارند، گفت: امروز شاهد 29 سال رهبری مقتدرانه و مدبرانه رهبر معظم انقلاب بعد از امام راحل هستیم، امروز مانند دوران امام خمینی (ره) کشور با صلابت و اقتدار مدیریت می شود.

وی با اشاره رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب، خاطرنشان کرد: این رهبری نه تنها بر ایران سایه افکنده است بلکه بر تمام مسلمانان جهان، مظلومان و مدافعان مظلومان سایه دارد، امروز رهبر معظم انقلاب با تمام اقتدا و دبیر ایران و منطقه را تحت مدیریت خود دارد و بر جهان نیز تأثیر گذار است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: هفته گذشته در جلسه‌ای در محضر رهبر معظم انقلاب بودیم و تسلط ایشان را بر اوضاع تبریز چنان مشاهده کردیم که گویی رهبر انقلاب در تبریز زندگی می کنند، امید است در استان بیش از گذشته بیانات رهبر انقلاب تحقق یابد.

وی با تأکید بر ترویج فرهنگ شهید و شهادت، تصریح کرد: امروز دشمن با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم می خواهد جوانان و اعتقاد آنها به اسلام و انقلاب را تحت الشعاع قرار دهند، باید با نشر وصیت نامه شهدا و خاطرات آنها فرهنگ و منش شهید و شهادت را در جامعه گسترش دهیم.

در این جلسه تعدادی از پدران شهدا به بیان دیدگاه های خود پرداختند و بر تداوم روحیه انقلابی و ولایتمداری فارغ از مسائل جناحی و سیاسی در استان تأکید کردند و برگزاری جلسات ماهانه با پداران شهدا و توجه بیشتر مسؤولان و بیت امام جمعه تبریز به خانواده‌های حزب الله را خواستار شدند./۲۰۲/۸۵۴/ب۱

ارسال نظرات