۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۵
کد خبر: ۵۰۴۵۵۱
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان:

نهادینه سازی امر به معروف در اولویت برنامه های تبلیغی قرار گیرد

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به فعالیت مبلغان در طول سال و مناسبتهای خاص همچون ماه مبارک رمضان، گفت: برای احیا و نهادینه سازی امر به معروف و نهی از منکر در جامعه این مهم باید در اولویت برنامه تبلیغی مبلغان گیرد.
امربه معروف

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با اشاره به اهمیت و ضرورت فعالیت تبلیغی مبلغان بیان داشت: تبلیغ مهم ترین عامل در بصیرت بخشی و بصیرت افزایی در جامعه است.

وی با بیان اینکه مبلغان زمانی در امر تبلیغ موفق هستند که بتوانند با آگاهی کامل از شرایط روز جامعه و نیازهای مخاطب فعالیت داشته باشند، افزود: در این راستا مبلغ ما باید به علم روز مجهز بوده و با استفاده از شیوه های نوین تبلیغی اقدام کند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان توجه به تبیین و ترویج فریضه امر به معروف و نهی از منکر را امری مهم خواند که باید در هر زمینه ای در اولویت فعالیت تبلیغی قرار گیرد و گفت: در این راستا نباید از اصل این فریضه غافل شد.

وی با تأکید بر ضرورت رفع مشکلات مبلغان و ریشه یابی آنها خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امر به معروف وظیفه ای همگانی است، باید آحاد مردم جامعه را نسبت به این وظیفه هوشیار ساخت.

حجت الاسلام غلامی بیان داشت: با رعایت حقوق یکدیگر و عمل به وظایف خود، تبیین ارزشها و رعایت قوانین در خانواده و تربیت صحیح فرزندان می توان این ارزشها را به جامعه انتقال داد.

وی در ادامه تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر باید در خانواده ها و مجموعه های مذهبی نهادینه شود و در ارتقای فرهنگ جامعه نقش آفرین شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با بیان اینکه برای نهادینه سازی و احیای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر فعالیت ستاد کافی نیست، گفت: با راه اندازی سازمان و یا وزارت خانه در این راستا می توان بسیاری از مشکلات را رفع کرد./۳۰۲/۹۴۵۹/ب۱

ارسال نظرات