۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲
کد خبر: ۵۰۴۵۶۷
مشاور وزير كشور خواستار شد؛

ضرورت پرهيز از شعارزدگي مسؤولان در مسأله امر به معروف و نهي از منكر

مشاور وزير كشور با تاكيد بر ضرورت ضرورت پرهيز از شعارزدگي مسؤولان در مسأله امر به معروف و نهي از منكر، خواستار تلاش براي احيای اين فريضه ي ديني در تمامي شؤون در دستگاه هاي دولتي شد.
استانداری

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومي استانداري قم، جلسه شوراي فرهنگي استانداري قم به رياست سيد صدرالدين موسوي و با حضور حجت الاسلام نمازي مشاور وزير كشور برگزار شد.
حجت الاسلام نمازي در اين جلسه طي سخناني با اشاره به اهميت و جايگاه شوراي فرهنگي در وزارت كشور اظهار کرد: تجميع جلسات امر به معروف و نهي از منكر، اقامه نماز و بسيج در اين شورا بر اهميت آن افزوده است.
وي با بيان اينكه خروجي جلسات شوراي فرهنگي بايد داراي آثار ملموس در حوزه ي فرهنگ و نيز ارتقای معنويت در مجموعه ي وزارت كشور و استانداري ها باشد افزود: استان قم با ويژگي ام القرايي جهان تشيع بايد در اين زمينه، در بين استانهاي كشور سرآمد باشد.
مشاور وزير كشور استفاده از ظرفيت هاي مختلفي همچون برنامه هاي مناسبتي، نماز جماعت و فضاي مجازي براي ارتقای فرهنگ اداري را مورد تاكيد قرار داد و تصريح كرد: چنين اقداماتي براي جلوگيري از بسياري از مشكلات اداري اثرگذاري خاصي دارند.
نمازي همچنين امر به معروف و نهي از منكر را به عنوان يكي از اركان ديني در جامعه ي اسلامي مورد توجه قرار داد و خاطرنشان كرد: اين واجب ديني نبايد در حد شعار باقي بماند./۸۷۲/د
۱۰۲/ی

ارسال نظرات