۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۵۰۴۷۶۶
مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه نوشیروانی بابل:

مسؤولان در مقابل نقد سعه صدر داشته باشند

استاد حوزه و دانشگاه با تاکید بر رفتاری توأم با سعه صدر از سوی مسؤولان اجرایی کشور، گفت: عزت ملی ما با حفظ اصول انقلابی و رعایت حکمت و مصلحت در مواجهه با کشورهای دیگر به دست می آید و اقتدار ما را در عرصه جهانی تامین می کند.
سید باقر حسینی کریمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام سید باقر حسینی، مسؤول دفتر نهاد رهبری در دانشگاه مازندران امروز در جمع کارکنان و اساتید این دانشگاه با اشاره به حضور فعالانه مردم در صحنه های انقلاب، گفت: مردم با حضور توام با بصیرت خود گره های کور را در مسیر انقلاب باز کردند و دشمنان توطئه های خود را برای جدا کردن مردم از بدنه نظام اسلامی قرار دادند.

وی افزود: مردم در نظام اسلامی و در قاموس انقلاب دارای یک جایگاه مهم و استراتژیک هستند و این پیوند در تبعیت کامل از ولایت فقیه به عنوان مهمترین عنصر قدرت و اقتدار در نظام اسلامی محسوب می شود.

استاد حوزه و دانشگاه حضور با شکوه مردم در انتخابات امسال را یک نمونه برجسته از حضور حداکثری مردم در صحنه بیان کرد و اظهار داشت: حضور مردم در انتخابات موجب خلق یک حماسه بزرگ شد و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب بود.

وی ادامه داد: همه اقشار و آحاد جامعه با توجه به فشارهای دشمنان و طرح های آن ها علیه ایران اسلامی باید همدلانه و با وحدت برای گذر از این پیچ تاریخی تلاش کنند.

حجت الاسلام حسینی خدمت به مردم به ویژه اقشار ضعیف و محروم جامعه را قدردانی درست مسؤولان از حمایت های مردم و حضور آن ها در صحنه دانست و گفت: مسؤولان شکرگزاری از فرصت خدمت را با تلاش شبانه روزی و جهادی برای مردم به جا آورند و با کار و تلاش توام با بهره گیری از نیروی خلاق و جوان مبتکر ایرانی برای برطرف کردن مشکلات کشور تلاش کنند.

وی افزود: مسؤولان اجرایی کشور با سعه صدر با نقدهای دلسوزانه و منصفانه برخورد کنند و از این ظرفیت برای رفع کاستی ها و ضعف ها بهره بگیرند.

مسؤول نهاد رهبری در دانشگاه صنعتی نوشیروانی حضور مدیران انقلابی را عامل پیش برنده در رسیدن به توفیقات برای اداره کردن کشور بیان کرد و اظهار داشت: برخورد با فسادهای اقتصادی، سیاسی و رفع آسیب های اجتماعی امروز از خواسته های مردم است و به ویژه در حوزه اقتصاد تمام تلاش ها در راستای اقتصاد مقاومتی بر اساس ابلاغیه سیاست های کلی ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری باشد.

وی ادامه داد: عزت ملی ما با حفظ اصول انقلابی و رعایت حکمت و مصلحت در مواجهه با کشورهای دیگر به دست می آید و اقتدار ما را در عرصه جهانی تامین می کند.

حجت الاسلام حسینی تقویت قوای امنیتی و دفاعی را لازمه هر پیشرفت بیان کرد و گفت: امینت زیر بنای هر رویداد مهم در کشور است و موجب استحکام و اقتدار ملی و حس آرامش در کشور می شود.

وی بزرگترین نعمت در کشور را وجود و هدایت های ولی فقیه بیان و تصریح کرد: بدرها و خیبرهای بزرگ در مسیر انقلاب با تاسی و تبعیت کامل از ولایت فقیه میسر می شود و دوری از مسیر ولایت عاقبت بخیری را از انسان می گیرد./۲۰۲/۱۳۱۳/ب۱

ارسال نظرات